İnternet & Teknoloji 11 yıllık bilgisayarıma SSD ve ekran kartı almayı düşünüyorum. Yardımcı olur musunuz? helpmiiiiii Takip Et Xper 1 Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor AnakartFOXCONN G41MXE/G41MXE-K Bellek 4GB 64 bits Işlemci2.80 Ghz 11 yıllık bilgisayarıma SSD ve ekran kartı almayı düşünüyorum. Yardımcı olur musunuz? Cevapla Bilgisayar Soruları İş Soruları Kredi Kartı Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Böyleolmuyomu Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 96% +1 yıl Benim sana yardımcı olacağım konu şu @empathetic diye biri yardıma gelirse dediklerini yapma elindekinden olma 😂😂😂 1 3 Yorumla Empathetic +1 yıl Kahkaha attım ya 😂😂😂 Yorumla Böyleolmuyomu +1 yıl @Empathetic ahahahah 😀😀 Yorumla helpmiiiiii +1 yıl :D Yorumla
antimeme2 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Yorumları dinleme ben hala atlhon 64 kullanan arkadaşım var taş gibi buna Rami 4gb yap Samsung SSD güzelinden GT 420 idare eder 0 0 Yorumla
TrapKont Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Ekran karti alsan islemcin darbogaz yapacak, ssd zaten alma. Sat yeni sistem topla 0 0 Yorumla
SaykodelikEP Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 81% +1 yıl alacağın malzemeler o soketlere olacak mı yani 0 1 Yorumla helpmiiiiii +1 yıl O yüzden anakart modeli verdim Yorumla
HayalsizDasporav Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 907 cevap paylaştı. Kanka yanlış anlama ama bana döner al daha iyi 0 2 Yorumla helpmiiiiii +1 yıl Ne alaka Yorumla HayalsizDasporav +1 yıl Sistem ölü Yorumla
rqsfqiujfgxlky Takip Et Xper 1 Yaş: 30 +1 yıl tarihi eser kaçakcılıgından iceri girme de 0 1 Yorumla helpmiiiiii +1 yıl Aman ne komik Yorumla
Lothlórienn Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl ne gerek var ölmüş o pc 0 1 Yorumla helpmiiiiii +1 yıl Bana yetiyor. Yorumla
Delidivane_35 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Olurum 0 2 Yorumla helpmiiiiii +1 yıl m2 mi daha uygun olur yoksa sata3 mü? Ileride söküp laptopa takma ihtimalim de var. Yorumla TrapKont +1 yıl O anakarta m2 de takamazsın Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Benim sana yardımcı olacağım konu şu @empathetic diye biri yardıma gelirse dediklerini yapma elindekinden olma 😂😂😂
Kahkaha attım ya 😂😂😂
@Empathetic ahahahah 😀😀
:D
Yorumları dinleme ben hala atlhon 64 kullanan arkadaşım var taş gibi buna Rami 4gb yap Samsung SSD güzelinden GT 420 idare eder
Ekran karti alsan islemcin darbogaz yapacak, ssd zaten alma. Sat yeni sistem topla
alacağın malzemeler o soketlere olacak mı yani
O yüzden anakart modeli verdim
Kanka yanlış anlama ama bana döner al daha iyi
Ne alaka
Sistem ölü
tarihi eser kaçakcılıgından iceri girme de
Aman ne komik
ne gerek var ölmüş o pc
Bana yetiyor.
Bence alma
Olurum
m2 mi daha uygun olur yoksa sata3 mü? Ileride söküp laptopa takma ihtimalim de var.
O anakarta m2 de takamazsın