Sanal sohbet tercih ediyorsanız, mesajları neye göre secip konusuyorsunuz?

Sorumu daha detaylandıracak olursam eğer; birçoğumuz sosyal medya hesaplarımızı açık profil olarak kullanıyoruz. Özellikle takipçilerimiz artmaya başladıkça profilleri kilitlemiyoruz, haliyle herkesin mesaj göndermesini de açık bırakıyoruz. Tabi mesaji açık bırakıp mesaj atanlardan şikayet eden çelişkili kesimden bahsetmiyorum :)

Madem bu mesajları açık bırakıp sanal sohbet tercih ediyoruz, bu mesajların hepsini cevaplamak mümkün olmadığı durumlarda neye göre mesaj seçimi yapıyorsunuz?

Ben hemcinslerin mesajları daha az olacağı için hepsine cevap vermeye çalışıyorum, karşı cinste iste selam naber heyyo gibi mesajlar malesef dikkat çekmediği için çoğu zaman fark edilmiyor bile. Profil fotoğrafının da bu anlamda benim için bir etkisi olmuyor. Yani süper model yakışıklı birisi selam:) yazsa yine mesajı ilgimi çekmez.

İlginç cümleler, sorular ya da fikir alma tarzı yazılan mesajlar daha çok cevapladığım mesajlar oluyor. Peki ya sizler sohbet tercihlerinizi neye göre belirliyorsunuz?
Sanal sohbet tercih ediyorsanız, mesajları neye göre secip konusuyorsunuz?
Cevapla