"Milli Uzay Programı"ndaki hedefler kapsamında, bilimsel çalışmalar yapmak üzere uzaya gidebilecek yetkinlik ve becerilere sahip 3 Türk vatandaşı belirlenecek, seçilen adaylar yaklaşık 2 yıllık eğitim programına alınacak.-Astronot adaylarının havacılık ve uzay alanlarında deneyim sahibi olması -Astronot adaylarının uzak ve yakın görme keskinliğinin her iki gözde de 20/20 seviyesinde olması - Adaylarda, tansiyon problemlerinin olmaması -Alkol ve sigara kullanmaması -Herhangi bir hastalık veya psikolojik rahatsızlığının bulunmaması -Normal eklem ve kemik yapısına sahip olması (Kaynak:AA)
Astronot olma şartları belirlendi! Sizden astronot olur mu?
Ya şimdi herkes doğru konussun Allah aşkına şimdi uzaya astronot olarak sıradan bi türk vatandaşının mı gideceğini saniyosunuz bizim erdoğan akrabalarindan ya da kendi partisinden olan birilerini gönderir kimse boş yere umutlanmasın gerçek bu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Benden olmazdı uyur gezer bir insanın uzayda işi zor gadası
=) hiç biri uymuyor benden olmaz hoş uzayı hiç merak etmiyorum bana çok ürkütücü geliyor.
Astronot olmanın tek şartı malum partiden bir milletvekilinin akrabası olmak; )
Selam💫
Benden çok güzel astronot olur bence. 😎
yani bunlardan tek havacilik egitimim yok, ama dunyadan ayrilmayi pek dusunmuyorum:)
Elon Musk uzay turizmi başlatıcak knk astronot kriterleri için biraz geç kalınmadı mı nzmasdfgd
Beni Uzaya çıkarmak için fazladan 2 ton yakıt gerekir :D :D
Beni gemi yolculuğuda uçak yolculuğu da tutar. Uzaya kusan ilk Türk olmak istemem😂
Ya şimdi herkes doğru konussun Allah aşkına şimdi uzaya astronot olarak sıradan bi türk vatandaşının mı gideceğini saniyosunuz bizim erdoğan akrabalarindan ya da kendi partisinden olan birilerini gönderir kimse boş yere umutlanmasın gerçek bu
Biçok şeyini kısıyo cinsellikten tut yemek yemeye kadar gidilirmi sence
tühh beee gözden kaybettik yaa 😱😱
Herkes aktronot olamaz.
Astronot olmaya hazırım. Uçur beni kaptan! 😄
Olmaz olamam maalesef
Uzay alanında nasıl bir deneyim sahibi olacak ki
Küçüklük hayalimdi ama şu an hiç uymuyorum yaa 😂
şartlara haiz değilim
Keşke olabilseydi ama maalesef 🥺
Güzel inandırma ayakları..
Ahh çocukluk hayalim... Ama artık çok geç 🙄
Uzayda var mı bunlar
Ben elendim siz devam edın
Olmaz :D
Olmaz...
Projenin adı "ayda sevişenler"
Gözlerim bozuk
Sadece guluyorum
1 madde den elendim