+1 yılBen hiç emoji kullanmadan yazardım bu sebeple söylediğim şeylerde anlam kaybı veya sınırlı mi neşeli mi hamgi ruh haliyle yazdığım anlasilmazdi. Hep dövecek gibi konuştuğumu düşünüyorlardı zamanla alıştım emojilere.
13 Yorumla
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
- +1 yıl
AA neden
Soran+1 yılKaldırılsın istiyorum , bi fotoğraf ile paylaşmıştım fotoğrafı silmişler şikayet dolayısı ile mi kendiliğinde mi bilmem ama soru başlığını Google da aratınca fotoğraf çıkıyor tekrar silerim diye düşünüp attım ama süper soru seçildi :(
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
Selam, tek kullandığım emoji budur. :) Başka kullanmam arada ;) bu olabilir. :)
Ciddiye alıyorum sanırım aşırıya kaçmazsa.11 Yorumla
Soran+1 yılben sanırım sadede 😂🤣 bu ikisi hariç hepsini ciddiye alıyorum ve seviyorum da 🙈
+1 yılEmoji bir nevi insanın mesaj yazarken görsel ifade etmesini sağlıyor. Evet ciddiye alırım çünkü bende devamlı kullanıyorum. 😊
10 YorumlaSwviyorum... kullananlarida severim bazen emojiler nesedir zevktir
10 YorumlaKullanıyorum bence ifade açısından gerekli kullanılmalı
01 Yorumla
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
+1 yılEmoji kullanılmayan bir sohbette öfke ya da kızgınlık var sanıyorum hep 😂
Emojiler sohbetteki neşeyi artırıyor bence00 YorumlaBir ara kızla yazışırken sadece emojilerle cevap verdim, bayağı sinirlendi ve korktum. Demek ki tuzunu kaçırmamak lazımmış. Bxcbxxbxn
00 YorumlaEmojin kullanmayı severim ama sizin kadar abartmamak şartı ile bu arada burnunuz ve cildiniz çok güzel 😋
00 Yorumla
+1 yılÇok kullanmıyorum ama kullananları neden ciddiye almiyim ki
01 Yorumla
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
+1 yılkullanıyorum ama görüntü olsun diye değil kimi ötle yapıyo çünkü, o anki duyguya göre
04 Yorumla
Soran+1 yılAnladım bu daha mantıklı
- +1 yıl
yani olması gereken gibi
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
- +1 yıl
neden
Kullanıyorum kullanana da kotu bakmiyorum abartmamak lazm
10 Yorumla
+1 yılEmoji kullanmam, çok nadir kullanırım onun yerine Kaomoji kullanırım. o (*°▽°*) o
00 Yorumla
+1 yılseni alıyımmı ciddiye :d
13 Yorumla
Soran+1 yılAl tabiki
- +1 yıl
manitan yoksa ciddiye alırım :p
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
+1 yılKullanmazsam olmaz 😂😂
117 Yorumla
Soran+1 yılSüper 🙌
- +1 yıl
Bunu kullanmazsam olmaz (😂)
Soran+1 yılBen bir tek onu sevmiyorum ya 😀
- +1 yıl
Hay allah onca emojiden sevmedigine denk getirmişiz😂
Soran+1 yılAhah 😀😀
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
- +1 yıl
Neden
Soran+1 yılYaa silecektim bu soruyu bir baktım süper soru seçilmiş nolur silelim el atın ya
- +1 yıl
Silme nolacak hdjsjdjsd
Soran+1 yılYaa ilk defa bir mecraya böyle foto attım onuda silemedim korkuyorum buradan silinmiş Google dan silinir mi
- +1 yıl
Soruyu sildin mi? Sildiysen silinir
Soran+1 yılSüper soru olunca sildirmiyor
- +1 yıl
bağı kopar diye bişey var mı ?
Soran+1 yılÖyle de olsa soru bağşlığı nedeniyle Google da çıkıyor
- +1 yıl
o başlığı kim yazacak ki sanki? hesabını sil en kötü
Soran+1 yılHesap silindiğinde soru kalırmış
- +1 yıl
o zaman yapacak bişey yok asdaadads
+1 yılEmojiyi kullanmasını bilenleri severim.
14 Yorumla
Soran+1 yılBen de ben de
- +1 yıl
Yani her şeye saçma sapan emoji koyan insanlar da var maalesef. 😀
Soran+1 yılEvet 👍🏻
Soran+1 yılSorumu şikayet ederseniz sevinirim
+1 yılBelli başlı gıcığıma giden emojiler var sjdjsjdjs
14 Yorumla
Soran+1 yılmesela hangisi
- +1 yıl
☺️😊😀😄😃😁😉 en samimiyetsiz bulduklarım sjdsjjd
Soran+1 yılYaa bende 😂🤣 bu ikisini sevmiyorum 😄😄
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
Ciddiye alıyorum almasına da orijinalini bozması pek hoş olmuyor
021 Yorumla
Soran+1 yılNeyin orjinalini onu anlamadım
Soran+1 yılonu buraya atıyorum diye biraz abartmış olabilirim 🥺
Soran+1 yılTrip yedim resmen 😀
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Soran+1 yılBaşka yolu yok mu silmenin
Soran+1 yılTamam zaten uygulamadan değil Google dan girdim sorular dedim silmiyor
Soran+1 yılHayır süper soru seçilmiş ondan silinmiyor
Emojiler güzel oluyor bir nevi insan duygularını öyle yansıtıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılFarklı bir çekiciliğin var bu arada etkilenmemek elde değil
03 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim ☺️
Cevap sahibi+1 yılSohbet etmek tanışmak isterim mahsuru yoksa?
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
Gizli Üye(36-45)+1 yılTatlısın. Emojileri cok anlamiyorum. Konuşuyorum karşı tarsf tak emoji
10 Yorumla
+1 yılHayır
Sinirimi bozuyor10 Yorumla
+1 yılKimseyi ciddiye almıyorum
10 Yorumlaniye almayayım insan sonuçta :D
10 Yorumla
+1 yılseksi bir kıza benziyorsun özellikle göğüslerin güzel
00 YorumlaPek değil
14 Yorumla
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
Soran+1 yılAramada Google da çıkıyor
Ben sevmem
111 Yorumla
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
Soran+1 yılYaa fotoğrafım Google da emoji araması yapınca çıkacak istemiyorum silerm diye düşündüm ama süper soru seçildi silemiyom
Soran+1 yılTamam ama Google da aramada çıkıyor hâlâ :(
Soran+1 yılSoru başlığını bir Google da aratır mısnn sende çıkıyor mu çerezler ile alakalı mu
Soran+1 yılYa sosyal medyayı falan çok kullanamıyorum ilk defa Böyle bir durum yaşadım korktum zamanla oradan da silinir mi
Soran+1 yılYaa siz yodasınız sizin yapabileceğiniz bir şey yok mu , lütfen rica ediyorum gerçekten burada fotoğrafım olsun istemiyorum emojili bile olsa
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz sağ olun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
+1 yılÇıplaklar haricinde beğenirim.
016 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani anlamadım
- +1 yıl
Yani foton fazla açık geldi bana yakışmadı.
Soran+1 yılÜzerimde askılı var çıplak değilim
- +1 yıl
Senin kararın senin bedenin bu kadar erkeğin içinde gerek yok bence.
Soran+1 yılTamam sileyim o zaman
- +1 yıl
Keşke🙏🙏
- +1 yıl
Kalkmadı şaka mı yaptın?
Soran+1 yılHayır 24 saat sonrasında silebiliyorum gece silerim
- +1 yıl
Ha tamam teşekkür ederim 🙏🙏
Soran+1 yılBen teşekkür ederim
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
- +1 yıl
Fotoğraf gitmiş şikayet ettim.
Soran+1 yılTeşekkür ederim fotoğraf buradan gitti ama soru başlığını Google da aratınca fotoğraf görünüyor hala bu konuda bilginiz var mı. Ben böyle olacağını bilsem paylaşır mıydım
- +1 yıl
Google ile iletişime geçmek gerek. En iyisi arkadaşlara söyle şikayet etsinler.
Soran+1 yılTeşekkür ederim sağ olun
- +1 yıl
Rica ederim
Bu emoji değil sansür olmuş 😅😂
10 YorumlaEmoji kullanmayan çok ciddi mi duruyor?
02 Yorumla
Soran+1 yılBen karşımdaki kullanmadığı zaman bir kendimi garip hissediyorum
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
+1 yılKıza bak samsung smart ultra hd 128 k maşallah
05 Yorumla
Soran+1 yılO ne demek be
- +1 yıl
Güzelliğini övduj
Soran+1 yılAnlamamam peki.. teşekkür ederim ☺️
- +1 yıl
Reklamı bilmiyorsun ondan
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
Gizli Üye(18-24)+1 yılSapık sapık sütyenini gösterince bi halt olmuyosun üzgünüm varoş
123 Yorumla
Soran+1 yılSütyen yok orada ama yinede sen bilirsin askılı o
Cevap sahibi+1 yılHa sütyen ha iç çamaşır ne fark eder
Soran+1 yılÜç çamaşırı değil o , baya yazın evin içinde ya da dışarıda giydiğim bir ince askılı , kullanım amacından dolayı fark ediyor
Cevap sahibi+1 yılYa her neyse de bi şey sorucam tüylerinden nasıl kurtuldun
Ben de az var ve rahatsız oluyorum senin çözüm yöntemin ne
Soran+1 yılLazer kanka , hangi bölge için soruyon?
Cevap sahibi+1 yılTüm vücut
Cevap sahibi+1 yılYa da nerelerini yaptırıyosan işte
Abi ama lazer işe yaramıyo ki
Gittim 7 seans lüks pahalı elit bi yere sadece azaldı hâlâ çıkıyo
Soran+1 yılBen sarıyım ama ondan dolayı lazer %70 oranında azalttı kol bacak genital koltuk altı vs kalan tüyler çok sarı onlarıda tüy dökücü ile hallediyom uzun süre gelmiyor
Cevap sahibi+1 yılSarışınsan ztn baştan şanslısın
Benim cildim kumral-beyaz arası
Saçlarım da kahverengi kumral arası
Soran+1 yılTüy dökücü kullan bence hiç uğraşma aylarca gelmiyor kalan sarılarda beni tatmin ediyor kanka bir dene lazer fayda etmediyse
Cevap sahibi+1 yılteşekkür knki çok kibarsın
Ama benim denemediğim yöntem kalmadı
Ya kıllar az ince kısa ama siyah ve kahverengi olunca rahatsız ediyo işte
Soran+1 yılNe demek canım ciğerim ☺️ Tüyleri nasıl kalınlaştırabilirsin ya da siyah yapabilirsin ona bak o zaman başka çaresi yok kalın köklü ve siyah tüyler lazerde daha çabuk bitiyor :( ya da sarartıcı kullan bunları da yaptın mı 😃
Cevap sahibi+1 yılAğda
Tüy dökücü krem
Tüy sarartıcı krem
Lazer epilasyon
İğneli epilasyon
Jilet
Hepsini denedim :d
Ya aslında cidden baya az ve ergenlik dönemiyle birlikte çıkmaya başladı ama işte ben çok takıyorum sanırım
Neyse lazere devam ediyorum bacak özel bölge için
İğneli epilasyon da yüz kol kol altı
Soran+1 yılKanka senin bu konuda bütün yolların kapanmş çok takma eminim çok güzelsindir ve yok denecek kadar azdır
Soran+1 yıl♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Cevap sahibi+1 yıl:d doğru tahmin aynı şekilde sen de
Cevap sahibi+1 yılgüzelsin
Cevap sahibi+1 yılYok iğneli yüz, kol, kol altında işe yarıyo
Lazer işe yaramadı yani yaradı da azalttı devam ediyorum işte
Ama iğneli kesin çözüm cidden bitirdi ve bi daha da ÇIKMIYO
Soran+1 yılBu da benim aklımda olsun 😃 iğneli yani bu arada ben sapık değilim ha 😀 o konuda anlaştık dimi 😃
Cevap sahibi+1 yılTabi ki
Cevap sahibi+1 yılYoksa sapık olmadığını kanıtlamak için mi iki saattir yardımcı oluyosun bana dkfhsjd
Soran+1 yılHehehe tamam o zaman sevindim fikrinin değişmesine bir sürü kalp bir sürü öpücük ve sana hep güzellik diliyorummm 😍😍
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
+1 yılHayır kullanmayı sevmiyorum
10 YorumlaAma sen çok güzelsin yaa bana yazsan keşke
00 YorumlaGenelde ciddiye almam
00 Yorumla
+1 yılArada kullanırım. Çok güzelsin bu arada :)
08 Yorumla- +1 yıl
Ayol abaza misin kızın yüzü bile görünmüyor
- +1 yıl
@justimagineittx 🙄
- +1 yıl
Gayet görünüyor
- +1 yıl
@Jesus713 beni mi takip ediyonuz ya :D
İnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı. sevmem
11 Yorumla
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
+1 yılPek ciddi gelmiyor bana nedense
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 991 cevap paylaştı. zaman zaman güzel oluyor
00 Yorumla
+1 yılKullanmiyorum
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEmojı değil onlar.😀😛dantelli
05 Yorumla
Soran+1 yılKonuyu dağıtmayalım 🐥
Cevap sahibi+1 yılNe munasepet
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
Cevap sahibi+1 yılNeden
Soran+1 yılSilinsin istiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılYalnız köprücük kemiğine bayıldım ya 😀😂
02 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim ☺️
Cevap sahibi+1 yılRica ederim ☺️ sana ulaşmak isterim 😉☺️
- İnternet & Teknoloji konusunda 415 cevap paylaştı.
+1 yılOhh iyi maşallah 😂😂
09 Yorumla
Soran+1 yılNey?
- +1 yıl
Emojili senn
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
- +1 yıl
Neden
Soran+1 yılKaldırılmasını istiyorum :( sorup silecektim süper soru seçilmiş :( lütfen lütfen
- +1 yıl
Peki tamam ama bir şartım varr
Soran+1 yılNey sana yazmamı isteyeceksin
- +1 yıl
Merak ettim
çokss seviom 🤓🔫
31 Yorumla
Soran+1 yılSen çok yerinde kullanıyorsun haa tatlış
+1 yılBen nefret ediyorum öyle insanlardan
10 Yorumla
+1 yılArada kullanırım
10 Yorumla
+1 yılSeverim de o kadar dehil ama...
00 YorumlaSeverim ciddiye alırum
14 Yorumla
Soran+1 yılSorumu şikayet eder misin
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılEvet kullanırım.
10 Yorumla
+1 yılkullanmıyorum..
10 YorumlaÇok sevmem.
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden
+1 yılBen seviyorum 🙃
028 Yorumla
Soran+1 yılTamam sorumu şikayet eder misin
- +1 yıl
Neden
Soran+1 yılÇünkü sikecektim süper soru seçilmiş silemiyorum
Soran+1 yılLütfen
- +1 yıl
Ettim
Soran+1 yılKralsın çok teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim sende kraliçesine
Soran+1 yılBŞka yolu yok mu silmek için
- +1 yıl
Bağı kopar seçeneği var sadece
- +1 yıl
Hem gizlisin boşver silinmese ne olcak ki
Soran+1 yılYaa hayır fotoğrafın burada kalabileceği hiç aklıma gelmedi
Soran+1 yılGizli bile olsam istemiyorum /(
- +1 yıl
Fotoğraf mı ne fotoğraf ı ben foto falan görmüyorum
Soran+1 yılOha bu nasıl oldu silinmiş fotoğraf
- +1 yıl
Ben uygulamadan giriyorum belki ondandır
Soran+1 yılYok ben de de görünmüyor
- +1 yıl
🙃güzel sevindim silinmesine
Soran+1 yılAma Google da arama yapınca hala çıkıyor
- +1 yıl
Nasıl ya
- +1 yıl
Evet şimdi gördüm 😍😍
Soran+1 yılO nasıl silinecek yardım eder misin lütfen
- +1 yıl
Bilmiyorum ki ben soruyu şikayet ettim. Mod lardan birisine ulaşmaya çalıştın mı?
Soran+1 yılModlara nasıl ulaşırım
Soran+1 yılBir de çok teşekkür ederim baya yardımcı oldunuz
- +1 yıl
Uygulamadan giriyorsan iletişim bölümünde mesaj var ordan yaz önce bi
- +1 yıl
Rica ederim pek bir şey yapamadım aslında
Soran+1 yılYok yaptınız sağ olun
- +1 yıl
Rica ederim en azından burdan silinmiş güzel
+1 yılemoji sevmem
00 Yorumla
+1 yılEvet severim
00 Yorumlabilmiyorum düşünmem lazım
00 YorumlaHem kullanıyorum hem de ciddiye alıyorum
00 Yorumla
+1 yılsevmiyorum şunlar yetiyor " : D , : ) , : ("
00 Yorumla
+1 yılSevmiyorum
00 Yorumlasana yakışıyor
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 3b cevap paylaştı. Çok kullanmam
10 Yorumla
+1 yılHayr
06 Yorumla
Soran+1 yılHayır derken
- +1 yıl
2 sorunda hayır işte jsjfj
Soran+1 yılPeki 🐣
Soran+1 yılSorumu şikayet etseniz
- +1 yıl
Hayr
Soran+1 yılNeden
random adamdır
10 Yorumla- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer