Sizcede cocuk kitlenin sosyal medyada olmasi rahatsiz edici degilmi?

Yanlis anlamayin cocuklari severim ama

Sosyal medyada gezinmelerini dogru bulmuyorum Cunku yaslarindan cidden agir seylere bakiyorlar ve o seyin icerigini mahvediyorlar

Mesela bir dizi trendyol oluyor
Velet doluyor sonra salak salak yorumlar fan artlar vs yapiyorlar

Hele hele android uygulamasi var gacha mi ne ayyy tam cringe

Asagiya attim mesela
Nedir su ya surekli karaima cikiyor dizi sahnesi izleyecegim la casa papel mesela su cikiyor
Polisiye bisey yaziyorum sacma sapan seyler cikiyor
Sizcede cocuk kitlenin sosyal medyada olmasi rahatsiz edici degilmi?
Cevapla