Galaxy A51 telefonum kendi kendine kapanıyor, neden böyle oluyor bir fikri olan var mı?

Arkadaşlar 2 ay önce aldım telefonu. Sadece dizi, video izliyorum. Telefonumda çok yer kaplayan, zarar vereceğini düşündüğüm sadece 1 uygulama var. Şarjda oynamıyorum, tamamen sarj olmadan elime almıyorum vs. çoğu şeye dikkat ediyorum. Ama telefonum bazen boşta dururken, bazen dizi izlerken... kendi kendine kapanıyor. Neden oluyor acaba bir fikri olan var mı? Çözümü nedir?
Galaxy A51 telefonum kendi kendine kapanıyor, neden böyle oluyor bir fikri olan var mı?
Cevapla