Telefonum çok internet yiyor. Daha yeni 1gb paket yaptım 500 kaldı. Bu neden oluyor? Ve olmaması için ne yapmalıyım?

Çok fena yiyor ya. boşuna gitcek o kadar para. sahur paketinde bile bu kadar yemiyor
Telefonum çok internet yiyor. Daha yeni 1gb paket yaptım 500 kaldı. Bu neden oluyor? Ve olmaması için ne yapmalıyım?
Cevapla