Fizy üyeliği sorunu lütfen bilen yazabilir mi?

Bugün fizy uygulamasını indirdim. Ve birden bana şöyle bir mesaj geldi. " fizy Hediye Premium Uyeligine hos geldin! 1 ay boyunca ucretsiz olarak yuksek ses kalitesi ile sinirsizca muzik ve fizy'e ozel radyolari dinleyebilir, video ve konserleri izleyebilir, cevrimdisi ozelligini kullanabilirsin. fizy Hediye Premium Uyeligin 1 ay sonunda otomatik olarak deaktive edilecektir. " bilen biri varsa para kesilir mi güvenemiyorum. Uygulamayı da kullanmak içime sinmiyo :/
Fizy üyeliği sorunu lütfen bilen yazabilir mi?
Cevapla