Kamera açmadığmz halde karşıdaki şahıs bizi pc den görebilir mi?

soru basit. anlaşılır diye umuyorum arkadasla konusuyoruz. kamera açmadan.. yani yazsyoruz ama o kisi kamera acmasamda beni izleyebilri mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar söyledim format kasıyor bilmem ne diye. dedi ki sakın baskasından link alma resim müzik alma.. trojan keyylogu yüklerler dedi pc gümler.. bende dedim tk senden alıyorum. yapar msn. yapcak olsam uyarmam dedi ama... pc de sisytm 32 de trojan gömülüdür ondan olabilir dedi faln filan
Kamera açmadığmz halde karşıdaki şahıs bizi pc den görebilir mi?
Cevapla