Bilgisizlik değişikliği engeller, bir gün olursa Apple düşük donanımlı telefon çıkarıp bunu iPhone yeni serisi olarak tanıtırsa çok sevinirim, enayi çok markaya bakan
Ne gibi bi sorun oluyo denmiş anlamadım onu ama şöyle düşün mi 9t de pop up kamera var onun sorun yaratması daha büyük Muhtemel redminin ekranı lcd baştan kaybediyo ama mi note 10 lite ın ekranı amoled ve kamerası da yanlış hatırlamıyorsam 32 mp
Apple kullanıyorum yıllardır elimde 6 var artık değiştrmek istiyorum ama 11 vs baya pahalı geldi yani. Alıncada gidip 12 çıkmışken 8 almak istemiyorum. Xioami de acaba servis konusu felan nasıl? Bir de kamerası toz topluyormuş doğru mu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Yanlız Note 10 Lite iPhone X ile yarışır kamera donanımına sahipti. Gidip daha düşük modelini aldıysan yazık oldu, onların müdavimleri GM 9 Pro.
Alırken ı phone 11 veya 11 pro max düşünüyorum şimdilik bilmiyorum
O kadar para verebileceksen, daha güncel One Plus 8 Pro ikisini de tokatlar gömer her yönden.
Ya appledan başka istemiyorum😂
Bilgisizlik değişikliği engeller, bir gün olursa Apple düşük donanımlı telefon çıkarıp bunu iPhone yeni serisi olarak tanıtırsa çok sevinirim, enayi çok markaya bakan
Telefonu daha almadıysan yarın yardımcı olurum fikirde
İyiyim bu konularda sana derim aklına takılan olursa
Hahahahahaba bi şey oldum saollll hshshsjx
Ndjdjdjjd yine de sen bilgilendir benı belkı 10000 cebımde kalır sayende😂
Müsiatsen yaziyim o zaman? Ya da yok dersen yarın konuşuruz
Ben daha burdayım yazabilirsin
İşlemcilerini karşılaştırmalısınız, akşam yeğenime note 10 lite aldım, işlemcisi fena durmuyordu.
Evet note 10 lite iyi sanırım ben de araştırdım pekı sizce apple mi xıaomi mi
Burası bir platform, teknik bilgi ile şunu al demeyi doğru bulmuyorum, telefondan ne bekliyorsun o önemli ancak verilerini karşılaştırabilirsin.
Mi note 10 kullanıyorum ve kesinlikle öneririm lite ı da en az normali kadar iyidir
8 bin küsür verebilsem apple alırım zaten😂
Lite ı 4 bin küsür diye biliyorum
Evet öyle onu beğendim ben de ama ön kamerada sorun oluyor denmiş karar veremiyorum
Ne gibi bi sorun oluyo denmiş anlamadım onu ama şöyle düşün mi 9t de pop up kamera var onun sorun yaratması daha büyük Muhtemel redminin ekranı lcd baştan kaybediyo ama mi note 10 lite ın ekranı amoled ve kamerası da yanlış hatırlamıyorsam 32 mp
Evet kamera olarak 10 lite daha iyi ama yorumda gördüm biri demişki ön kamera odaklamıyor felan. Açıkçası kafam çok karıştı
Yani benim telefonum da öyle bi sorun yok yaşamadım da hiç belki yazılımsal bir problem vardır veya ekran koruyucu taktırdığı içindir
Sen ekran koruyucusuz mu kullanıyorsun
Evet çift taraflı kavisli olduğu için pek tercih edilmiyo ekran koruyucu
Oo sıkıntı o zamn yaa
Çizilmez ekran zaten sıkıntı olmuyo
Nası yani ekran nası çizilmiyor jfjdjd
Çoğunun öyle zaten çizilmeye dirençli düşürme yeter sjdjs
Mi not 10 kullanıyorum ve şu an piyasadaki en harika cihaz bence
Xiaomilerde kamera sorunu oluyor, toz geçiriyor diyorlar ve kendısınde bu garantiyi vermeniş zaten sen ne düşünüyorsun
5 yıldır Xiaomi kullanıyorum bir sorun yaşamadım S2 not 7 not 9s şimdi de mi not 10
5 yıl oldumu xıaomi geleli ya😂
Evet oldu birde tabiki :))
iPhone 6s de var iPhone ve Xiaomi baska marka asla alma
Baktımda 8000 küsür ya onu alabilsem zaten apple alırım 😂
Apple kullanıyorum yıllardır elimde 6 var artık değiştrmek istiyorum ama 11 vs baya pahalı geldi yani. Alıncada gidip 12 çıkmışken 8 almak istemiyorum. Xioami de acaba servis konusu felan nasıl? Bir de kamerası toz topluyormuş doğru mu
Xiaomi mi not 10 da 108 megapiksel kamera var ve optik zoom var harika kamera konusunda hiçbir telefon eline su dökemez
9larda toz sıkıntısı olmuş büyük sehirlerde kendi servisi var ben bursadayim burda var ve çok sayıda uzman da yetistirmisler
Ama diyorum ki note 10 çok pahalı abiğğğ😂😂😂
İstanbuldayım sıkıntı çekmem o zaman sanırımmservis konusunda
Birşey dicem mesaj kutun kapalı :)
Parana yazık :(
İphone öneririm sadece
Apple kullanıyorum ama değiştirmek istiyorum yenisi için 3-4 aylık biriktirmem gerekir ondan dolayı istemiyorum
Ben bu markayı bir türlü sevmiyorum
Yanı bende tamamen maddi olarak sevmeye çalışıyorum yoksa appledan başka tanımam
Redmi lerden uzak dur Mi serisi alabilirsin
Xiaomi alda pisman ol
Mi 9t
Redmi note 9 pro
Ekran amoled değil diye kötü diyorlar
Hangisi uygunsa onu al bence redmi telefonlar iyi genellikle
Teşekkürler
Rica
Ben apple’cıyım
Bende 9 pro var
Nasıl
Güzel seviyorum ben
Ekran amoled değil ya şarjı çok yiyor mu
Çok yemiyor. 5020 mhz bataryası 128 gb / 6 gb ram var
Epıl harici önermem
KUllandığım apple ama çok aşırı pahalılaştı o yüzden artık değiştircem
Pişman olursun kanks
Why?
Bu iş tamamen yazılımla alakalı yazılımda da epıl hepsini bozar
Orası öyle
note 10 lite
Kullanıyor musun?
2. Al