Hayir yapmıyorum bu biraz kendini kandirmak gibi geliyor diyelim shop yaptim ve sosyal medyada paylastim biri dese ki cok guzel olmussun bu benim kendi guzelligim degil ki yaptığım shop sanatinin guzelligi ben dogal halimin begenilmesini tercih ederim..