Lenovo Moto G4+Plus Kullanan Kullanıcılar Telefondan Memnun musunuz? Telefonunuzun Son durumu Nasıl?

Lenovo Motorola G4+Plus Kullanan Kullanıcılar Telefondan Memnun musunuz? Telefonun Son durumu Nasıl sorunları nedir nesinden Memnun sunuz nesinden Memnun Değilsiniz bununla ilgili görüş paylaşırsanız sevinirim 😊 öncelikle ben kendi görüşümü paylaşayım ben de bu telefonu Kullanıyorum 3 yıldır kullanıyorum hemde benim telefonum da Allah'a Şükür bi sorunu arızası yok Maşallah Sadece bataryası eskisi gibi uzun dayanmıyor o kadar birde hafıza sıkıntısı yaşıyorum işlemci performansı da telefon fazla zorlamaya gelmiyor onu söyleyim bende durum bu performansı da iyi çok şükür
Lenovo Moto G4+Plus Kullanan Kullanıcılar Telefondan Memnun musunuz? Telefonunuzun Son durumu Nasıl?
Lenovo Moto G4+Plus Kullanan Kullanıcılar Telefondan Memnun musunuz? Telefonunuzun Son durumu Nasıl?
Lenovo Moto G4+Plus Kullanan Kullanıcılar Telefondan Memnun musunuz? Telefonunuzun Son durumu Nasıl?
Lenovo Moto G4+Plus Kullanan Kullanıcılar Telefondan Memnun musunuz? Telefonunuzun Son durumu Nasıl?
Lenovo Moto G4+Plus Kullanan Kullanıcılar Telefondan Memnun musunuz? Telefonunuzun Son durumu Nasıl?
Lenovo Moto G4+Plus Kullanan Kullanıcılar Telefondan Memnun musunuz? Telefonunuzun Son durumu Nasıl?
Lenovo Moto G4+Plus Kullanan Kullanıcılar Telefondan Memnun musunuz? Telefonunuzun Son durumu Nasıl?
Cevapla