Lenovo Motorola G4+Plus Kullanan Kullanıcılar Telefondan Memnun musunuz? Telefonun Son durumu Nasıl sorunları nedir nesinden Memnun sunuz nesinden Memnun Değilsiniz bununla ilgili görüş paylaşırsanız sevinirim 😊 öncelikle ben kendi görüşümü paylaşayım ben de bu telefonu Kullanıyorum 3 yıldır kullanıyorum hemde benim telefonum da Allah'a Şükür bi sorunu arızası yok Maşallah Sadece bataryası eskisi gibi uzun dayanmıyor o kadar birde hafıza sıkıntısı yaşıyorum işlemci performansı da telefon fazla zorlamaya gelmiyor onu söyleyim bende durum bu performansı da iyi çok şükür
Lenovo Moto G4+Plus Kullanan Kullanıcılar Telefondan Memnun musunuz? Telefonunuzun Son durumu Nasıl?
İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı.
Lenovo Motorola G4 Plus Güzel Akıllı telefon du Ekran Çözünürlüğü Tasarımı parmak izi Güzel di o dönem de sınıfına göre Parmak izi ve hızlı şarj özelliği olması ile öne çıkıyor du Ve Full HD Ekran ile ama Ram Hafıza Maalesef Biraz yetersiz Kamera da çift flaş kullanmasını çok sevdim Lazer otofocus
Telefonumun Bataryası Eski olduğu için Doğru hesaplama yapamıyor 3 Yıllık Orjinal Bataryası Üstünde hala çünkü Hâliyle zamanla o kadar zaman da telefonu şarj ede ede batarya ömrü kısalıyor Bundan 1 sene önce biraz daha iyiydi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Lenovo Motorola G4 Plus Güzel Akıllı telefon du Ekran Çözünürlüğü Tasarımı parmak izi Güzel di o dönem de sınıfına göre Parmak izi ve hızlı şarj özelliği olması ile öne çıkıyor du Ve Full HD Ekran ile ama Ram Hafıza Maalesef Biraz yetersiz Kamera da çift flaş kullanmasını çok sevdim Lazer otofocus
O pil yüzdesiule nasıl 1 saat 32 dakika kaldı diyor anlamadım
Telefonumun Bataryası Eski olduğu için Doğru hesaplama yapamıyor 3 Yıllık Orjinal Bataryası Üstünde hala çünkü Hâliyle zamanla o kadar zaman da telefonu şarj ede ede batarya ömrü kısalıyor Bundan 1 sene önce biraz daha iyiydi
Ben bayılıyorum telefona çok güzel