Arkadaşlar komşudan fifa 14 ü attım bilgisayara 3d pm felan ile açılıyor normalde ama bende açılmıyor?

yuvarlak ekran çıkıyor sonra o kapanıyor girişteki siyah ekran dahi gelmiyor
Arkadaşlar komşudan fifa 14 ü attım bilgisayara 3d pm felan ile açılıyor normalde ama bende açılmıyor?
Cevapla