İnternet & Teknoloji Sosyal medya bağımlısı biri ile sevgili olur muydunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Ben olmazdım 🤪Allah yazdıysa bozsun sürekli elinde telefon İnstada Twitter da bir hayat benlik değil siz peki? Sosyal medya bağımlısı biri ile sevgili olur muydunuz? Cevapla Sosyal Medya Soruları Telefon Soruları Sevgili Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
tentens Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Telefonunu bizim binadan aşağıya atardım sanırım. Yanımda sevgilim varken ha telefon, ha bir başkası.. Çünkü benimle birilikte değil. 1 0 Yorumla
Onemortime Takip Et Master Yaş: 45 , eic 88% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 372 cevap paylaştı. Olmam..Kendimde kullanmiyorum..İs yerinde mecburiyetten akilli telim var..İs yerinden ciktim mi telefon kullanmiyorum;)) 1 0 Yorumla
EdylineGelmiş Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Hayır olmam sosyal medya kullanan biriyle dd sevgili olmam. Bağımlılığı geç 2 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Kullanmasına fırsat vermezdim ki.Sürekli gezmek dolaşmak isteyen bir yanım var tek olduğum için çok aktif olmuyor. 2 0 Yorumla
AçarakŞah Takip Et Master Yaş: 29 , eic 80% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 403 cevap paylaştı. Sosyal medya bağımlısı olmayan birisiyle arkadaş bile olmam 0 0 Yorumla
İtalyankürt Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Gözden uzak olan gönüldende ırak olur. 2 0 Yorumla
çarliabiniz Takip Et Master Yaş: 33 , eic 74% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 528 cevap paylaştı. Bilemedim şimdi... Olabilirde olmayabilir de... 1 0 Yorumla
Yamuşşşş10 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 682 cevap paylaştı. Bana bağımlı olsun sabahlar olmasın.. 2 0 Yorumla
TayyarRA Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 3,7b cevap paylaştı. Bilmem tanımak laızm önce 2 0 Yorumla
Hellboy29 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 58% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 913 cevap paylaştı. Hayır olamam. 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 4,6b cevap paylaştı. Sevgili olmazdım. 1 0 Yorumla
EhliyetsizPilott Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 3,5b cevap paylaştı. olmazdık 2 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Telefonunu bizim binadan aşağıya atardım sanırım. Yanımda sevgilim varken ha telefon, ha bir başkası.. Çünkü benimle birilikte değil.
Olmam..
Kendimde kullanmiyorum..
İs yerinde mecburiyetten akilli telim var..
İs yerinden ciktim mi telefon kullanmiyorum;))
Hayır olmam sosyal medya kullanan biriyle dd sevgili olmam. Bağımlılığı geç
Kullanmasına fırsat vermezdim ki.
Sürekli gezmek dolaşmak isteyen bir yanım var tek olduğum için çok aktif olmuyor.
Sosyal medya bağımlısı olmayan birisiyle arkadaş bile olmam
Gözden uzak olan gönüldende ırak olur.
Bilemedim şimdi... Olabilirde olmayabilir de...
Bana bağımlı olsun sabahlar olmasın..
Bilmem tanımak laızm önce
Benimle ilgilenmeyecekse ne yapıyım onu
Hayır.
Olmak istemem
Hayır olamam.
Sevgili olmazdım.
olmazdık
İstemezdim
Hayır
Olmam