Mesajda son harfleri uzatarak yazan kişi daha mı çok seviyordur?

Mesela normal bir "iyi geceler" mesajının yerine "iyi gecelerrr" gibi mesajlar daha mı içtendir? Bu konuda bir düşünceniz var mı?
Mesajda son harfleri uzatarak yazan kişi daha mı çok seviyordur?
Mesajda son harfleri uzatarak yazan kişi daha mı çok seviyordur?
Cevapla