Mesela normal bir "iyi geceler" mesajının yerine "iyi gecelerrr" gibi mesajlar daha mı içtendir? Bu konuda bir düşünceniz var mı? 


Her zaman değil yani kendi adıma konuşacak olursam uzatırsam daha içten yazmışımdır ki bu da demek olmuyor uzatmadığım da içten yazmadım. Yani mooduma bağlı biraz.🙂
Cevap
12Cevap
Bir iki fazla, az harf için fazladan çene yorup da başının etini yemem. Gerektiği yerlerde yerim. Ya da gerekmese bile takılmam bu noktaya ya
Ben soruyu yanlış anlamışım.
aaahhaha ne anlamışsın. D
Sevme kısmı ile alakalı değil de fazladan harf yazıp yazmamasına takılır mıyım onun cevabını vermişim iki gündür uyumuyorum, normaldir
Genellikle samimi davranmak istediğim kişilere kelimeyi uzatırım :)
doğru yoldasın sedef devam ettttttttt
Eveet sevdiğim insanla konuşurken kelimeleri uzatırım genelde doğrudur.🙈
Uzatmak çok önemliiii :d
Evet daha samimi bence 😂
Diğeri biraz resmi oluyor :d
Söylenmek istenen kelimenin daha iyi vurgulamak istendiğini bence belirtiyor
Bu işler lafla yazmakla olsa çok karizmatikkkk yakışıklılı adamimmmm🙂ahh keske öyle olsa.
Bazen bilerekte yazılabilir.. insanın içini okuyamaz kimse.
Yani birisi bir harf fazla yazınca. ... Yani ne. Biliyim. .. SAÇMALIK.
Samimiyetin verdiği rahatlıktan kaynaklanıyor bence 😉
Sevgi kıstaslarım bundan çok daha farklı o yüzden çok da sevgiyle alakalı olduğunu düşünmüyorum.
Yani öyle de denebilir, pek de önemli değil benim için.
Ha iyi geceler, ha iyi geceleerr..
evet mesela günaydııınnn a günaydın yazanın allah belasını versin yani
ben iyi gclr yazarım😂
Sen daha degisikmissin. 😆
Bence bu şekilde konuşan kişi daha içtendir. Konuşmada harfleri uzatan kişinin içtenliğine inanabilirsiniz ondan size zarar gelmez
Kendini tutamıyorsa 😂😂
ne konuda :D
Neden tutamasın :D
Seviyor demeyelim de ilişkiye en çok enerji katan heyecan katan kişi diyebiliriz.
ben öyle olduğunu düşünüyorum, yakın arkadaşlarıma genelde trip atıyorsam pek uzatmam
Icten degilde itici oldugu kesin
Bilmem ki hiç denk gelmedi.
Tipik bir huy o ya bence
Olabilir ben emoji koymayı tercih ediyorum 😃
belki oyle konusmayi sevmiyordur ben gibi.
Soğuyorum ya kim olursa olsun :/
Daha çok yat zıbar artık gibi.
Bende yazıyorum
Samimi olduklarıma
Kelimeleri olduğu gibi kullanmaktan yanayım.
Hayır, saçmalık.
Bana daha içten geliyor
Dalgacı mesaj gibi geliyor bana
Başından savmak için kullanılır 😃
Çocukça ve saçma olduğunu düşünüyorum
Keyifliysem uzatıyorum genelde.
Şimdi keyifsizsin o zaman :)
Uzatmayınca keyifsizsin sandım ne biliyim :D
Uzatarak yazmak daha içten
Sanmammmmm
aferinnnnnnn
noktayla... bitirenler seviyor
Hayır alakası yok
Öyle öyle
Yaaaaaaaaaa
Yuoo kimse kimseyi sevmiyor şu devirde
yo, ne alaka
Bence evet hahahhz
Sitem ediyordur...
Uzatma sevgi gösterisi
Evet 😂♥️♥️
Evettttttttt.
Daha çok yalnızdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?