evde ki tüm şarjlar bozulduğu için şu an sadece bir şarj var annemin tel tüm gece doldu 100 olmuş şarjı bende uyumadan önce kendimkini taktım normal olarak sabah kalktım bide ne göriyim biri benim tel den şarjı çıkarımışlar anneminkine takmışlar ve benim şarjım şu an 30 çok sinirliyim şu an intikam istiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar nasıl sakin oliyim dışarı çıkıcam şarjım yok
Sinirden gebercem acil intikam almam lazım taktik verin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Haha eskiden cep telefonunun sardı birince akü bitti yazıyordu o geldi aklıma. Yeni akü al kendine 😂
İntikam alıp ne yapacaksın? Bir tel için ailene saldırma
o kadar da değil ne saldırması
İntikam manasında dedim
İntikam soğuk yenen bir yemektir 😂 Şimdilik pusuya yat
eğer fazla kablo var ise modem, tv, pc'ye takabilirsin
İstanbul'daysan gel sana şarj aleti alalım sakinleş
Vay be , sorunlarımız var diye üzülüyorduk :d
Git şarj kablosunu kes 👍🏻
Evdeki tüm şarj aletleri bozulana kadar nerdeydin.
Sakin ol telefonu sarja tak ve ocağa cay koy
:-)) bu mudur sebep :+))))
Sakin ol şampiyon.
Sakin ol.
sende bı sarj al
alcam bugün
al cımrılık yapma paran var bılıyorum
Tüm gücünle osur
Kudurr