Hepimizin başına gelmiştir. Telefonun başında beklersin belki arar diye. Ama çoğu zaman o telefon hiç çalmaz. Sizin uzun sabahlar boyunca telefona baktığınız, başında beklediğiniz oldu mu?
Sevdiğiniz kişinin sizi aramasını telefonun başında çaresizce beklediniz mi?
Kontörü yoktu ama yazmasını çok bekledim çok dua ettim şimdi ise akışına bıraktım artık nasipte varsa gelir bana yoksa da yapacak bir şey yok elimden geleni yaptım ben, daha yapacağım bişey kalmadı