180 liraya ekran koruyucu aldım, kolonya ile bir defa sildim. Ekranda yeşil yeşil çizgiler belirdi, çıkmıyor. Normal mi bu?

iPhone 11 kullanıyorum, daha önce esnaf bir abimizden 35 liraya ekran koruyucu aldım. 6-7 ay kullandım. Defalarca kolonya ile temizledim ekranı hiçbir leke vs bırakmadı. Geçen kedim telefondaki ekran koruyucu patileriyle çizdi, ekran koruyucu güme gitti...

Gideyim kalitesini alayım dedim Turkcell'den 180 liraya kaliteli koruyucu aldım, taktırdım. Eve geldim, küçük bir kağıt havluyla az bir kolonya döktüm ekranı sildim. Ekranın tamamında yeşil yeşil çizgiler oluştu. Çok dikkat çekmiyor, ışıkta ve gün ışığında belli oluyor. Telefon ekranı açıkken de hiç belli olmuyor. Ama görünüm olarak zedeledi. Götürdüm aldığım yere. Sırf iade almamak için bu normal abi dediler. Ben de nasıl normal dedim, kolonya ile silince böyle lekeler ekranda kalıyor ana ekranı koruyorsun işte kalitesiz olan ekran koruyucularda ana ekrana kolonya gidiyor dedi. İnanmış gibi yaptım ama aklıma takıldı şimdi.

Doğruluk payı var mı? Yoksa 180 lira verip kazıklandık mı...

Normal değil, kazıklamışlar...
Aldığın yer doğru söylüyor. Ekran koruyucusunun görünümü önemli değil, leke kalması normal, ana ekranı koruması yeter.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
180 liraya ekran koruyucu aldım, kolonya ile bir defa sildim. Ekranda yeşil yeşil çizgiler belirdi, çıkmıyor. Normal mi bu?
Cevapla