Benim 260 takipçim var en fazla 192 falan görüyor... Genelde yakın arkadaş listesi hazırladım 80 kişi falan var onlar görüyor. Aslında yakın olarak değil ama atmak istediklerimi onlara atıyorum. Çünkü birisini ben takip ederken o beni takipten çıkınca delleniyorum en sinirlendiğim şey instagram için. O yüzden böyel yapıyorum :)
Eski sevgilim silmemi istedi çünkü ders çalışmami istiyordu oğlan çok zeki idi be aahah her kavga da iyiliğimi düşünüyordu ders çalış takma kafana falan diyor du😄😄 ayrıldık ama yolu açık olsun bide Instagram açmaya erindim sonra jsjs
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Atıyorum evet, 200-300 değişiyor takipçilerimi sildiğim için takipçi sayımda az ona rağmen fazla bence. 🙆🏻♀️
kaç takipçin var hayırdır :D
377ymiş
vaay beni geçtin bende 260 falan :D
Evet atıyorum bu sabah attığıma şimdi sorunu görünce baktım 80 kişi görmüş. Ortalama zaten 70 - 100 arası oynuyor.
Kullanmıyorum hesabımı kapatmalı çok oldu iyikide kapatmışım şimdi daha özgürüm
250-300 arası genelde ama 4-5 aydır pek kullanmıyorum mesajalara bakıp çıkıyorum
Senede bir kere atıyorum atarsam da kaç kişinin gördüğüne bakmıyorum
Sosyal medya kullanmıyorum , kullansam sa fake oluyor gündemi takip etmek için.
Genellikle atmıyorum , ama attığım zamanlarda 80-90 görüntülemeyi geçmiyor.
Ayda yılda bir atıyorum bir iki kare 250-300 kişi görüyor
Atıyorum 130-150 kişi görür 🌝
Güzel benimkini de 180 falan görüyor sen bana yaklaşmışsın ama :D
Gören kişi sayısının idealliği, takipçi sayısına göre belli olur 🤟🏻😄
Benim 260 takipçim var en fazla 192 falan görüyor... Genelde yakın arkadaş listesi hazırladım 80 kişi falan var onlar görüyor. Aslında yakın olarak değil ama atmak istediklerimi onlara atıyorum. Çünkü birisini ben takip ederken o beni takipten çıkınca delleniyorum en sinirlendiğim şey instagram için. O yüzden böyel yapıyorum :)
Başarılı bir instagram yöneticisisin anlaşılan tebriks 😄
yok be :D ama dediğim gibi benim takip ettiğim beni takipten çıkınca dellenirim fds
Doğrudur jfjfj
Bilmem bakmıyorum bile bu aralar herseyden soğudum hele bu sosyal meydanlardan zaman geçsin diye takılıyorun
Instagram kullanmıyorum artık sjsjs
niye hanım efendi :D
Çünkü çok fazla zamanımı alıyor beyefendii sjjsjs
boş zamanınızda atomu parçalıyorsunuz sanki sdfsd
Yawww işte kapattım sjsj tamam itiraf edeyim mi 🤣🤣
etttttttttttttttt
Eski sevgilim silmemi istedi çünkü ders çalışmami istiyordu oğlan çok zeki idi be aahah her kavga da iyiliğimi düşünüyordu ders çalış takma kafana falan diyor du😄😄 ayrıldık ama yolu açık olsun bide Instagram açmaya erindim sonra jsjs
Oldumu beyefeendi 😄
fdgdfg sevgili yüzünden ınsta gıttı demek sd
Sksksj aynen ama olsun be böyle daha mutluyum asalaklar mal mal story atıp gözümü kanatıyor du🤣🤣
dfhdff bir daha sevgilin için kapatmazsın dsf
Yok be kapattığım iyi oldu ona teşekkürler o polisliği kazandı sıra bende 😌
500-700 arası bazen fırlıyor bin küsürlere😅
yuuh sen baya aktifsin :D
Eski fenolardanım her ne kadar şu an öyle olmasam da 😅
aman fenoluk falan iş yapmaz var mı adam gibi arkadaşların o önemli dsfsd
Şükürler olsun çok sağlıklı arkadaşlıklar edindim akzjxkama😃
belli belli sdfsd
Pek atmam neyi atacam cektigim çileyimi
bu ne karamsarlıktır bee
Oyle..
Atıyorum 170 kişi falan görüyor.
güzel ortalama bir rakam :)
Sosyal medya kullanmıyorum
Geçenlerde yükledim fakat bakmadım yahu
Soşıl medya kullanmıyoreğ
İnsta kullanmıyorum 3 senedir
Instagram kullanmıyorum
İnstagram kullanmıyorum
İnstagram kullanmıyorum.
Atmıyorum ne çok soru paylaşıyon böyle 😡😡
Arada sırada atıyorum en az 70 kişi görüyor
Kullanmiyorum
Kullanmıyorum.
Çok nadir..
Hiç atmadım.💃
Çok sık atmam
Atıyorum
Atiyorum
Insta yok
200 civari
300-500 değişiyor