internet yok saat işareti var internet yokken mesajı sildim
görür
görmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Mesajı gönderdiğin ve sildiğin zaman aralığında telefonunda internet bağlantısı hiç olmamışsa gitmez.
Evet internet bağlantısı olmadığı için mesajın hiç gitmeden silindi
ben bunu denedim hem de bir kaç kere emin ol o mesaj gidiyor :D
sesli mesaj ayrı o gitmemiştir
Eskiden olsa görmezdi ama şimdi whatsapp iyice değişti artık silsen de görünüyo malesef
Sen mesajı yollamışsın , arşivden silmişsin sadece görür.
Tamam işte , karşı tarafın interneti kapalıki gitmemiş , o interneti açtımı 2 tik işareti gelir
Sen internetin kapalıyken yolladın yani?
İnterneti açtığın gibi o adam o mesajı görür :) Engellemezsen onu tabi
Hacı bak onu engelle whatsapp'tan sonra aç Whatsapp 5 dk engelli kalsın sonra engeli kaldır interneti açmadan önce engelle ama
Cevap
3Cevap
İnternetin olunca o mesaj karşı tarafa gidecek ve görecek, emin olabilirsin :)
internetin olduğunda mesaj gider ve karşı taraf görür
gormez iletim olmamis
Görür
Görür.
Gider
ee gider tabiki
görür.
Evet
Görmez
Görür
görmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar