Steam'den oyun oynayan var mı? Hangi oyunu oynuyorsunuz?

Dead island definitive edition, saint's row the third, the Witcher 1-2-3 , pes 2020, sleeping dog's, Yakuza 0 . Bu oyunlar var bende ve oynuyorum. Çok güzeller de işte yanıma arkadaş arıyorum. Siz tek mi oynamayı tercih ediyorsunuz. Yoksa çoklu mu?
Steamden oyun oynayan var mı? Hangi oyunu oynuyorsunuz?
Steamden oyun oynayan var mı? Hangi oyunu oynuyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Eskiden 2 erkek 2 kız seçiyorduk en iyisi olarak ondan böyle seçtim de olmadı... O keşke geri gelse
Steam'den oyun oynayan var mı? Hangi oyunu oynuyorsunuz?
Cevapla