Xiamoi, Huawei, Samsung gibi telefon markalarının kameraları 32-48 mp iken neden 12-16 mp aralığındaki İphone'lardan kötü çekiyor?

Ön ve arka kamerası iyi olan telefonlarda aranacak özellik nedir? MegaPiksel'in önemi artık yok gibi. Xiamoi bakıyorsunuz, 48 mp kamerası var. Elinize arka kamerası 16 mp İphone alıyorsunuz. Üç katı daha net ve iyi çekiyor. Ön kameralara hiç girmiyorum. Ön kameralarda Android'lerin çoğu kötü çekiyor. Neden böyle? Telefon alırken iyi kamera için hangi özelliğe bakmak gerekir?
Xiamoi, Huawei, Samsung gibi telefon markalarının kameraları 32-48 mp iken neden 12-16 mp aralığındaki İphone'lardan kötü çekiyor?
Cevapla