Evet hangi oyunları oynuyorsunuz arkadaşlar dökülün bakalım.
Pes
Fifa
Metin 2 :) (metinde kim abi)
Hugo :P
Pokemon :D
Kız soymaca :P (yok artık. D )
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sen kendine oyun arıyorsun galiba.
MMO olarak Aklıma gelen benimde oynadığım, World of tanks öneririm bağlanacak birşey arıyorsan. league of legends önerirdim ama ortamı çok bozuldu. dota2 deneyebilirsiniz moba türü seviyorsanız. Smite de var moba olarak ama ben beğenmedim. Steam de TeamFortnes2 var free tamamen item filan almayada mecbur bırakmaz metin2 filan gibi FPS sevenlere tavsiye ederim, yine steamda ASCEND diye bir oyun var free olarak oda rpg fight gibi bişi bende çözemedim tarzını pek.
State of Decay - Lifeline çıktı ofline fakat ücretli zombi survival oyunu,
Strateji, zeka gerektiren ve kart tabanlı oyunları seviyorsan HearthStone u tavsiye edebilirim, kart oyunu dedimde Urban-Rivals var browser tabanlı kart oyunu oda eğlenceli.
Kızlara Surgeon simulator 2013 tavsiye ederim beni kanser ettiğine göre kesin kızların hoşuna gider. (Gitmese de eziyet olsun diye :))
Offline olarak Cabela's Big Game Hunter Pro Hunts 2014 tavsiye ederim ilginç bir oyun kafa dağıtmak ve rahatlamak için birebir. Malesef ücretli. Korsan tercih ediyorsanız bilmiyorum ama para vermeye değer bence.
Şimdiye kadar oynadığım oyunları saymaya kalksam 1 hafta uğraşmam gerekir heralde. Ne sen sormuş ol onu ne ben söyleyeyim. Ama ciddi olarak sistematik olarak devam ettiğim sadece World of Tanks var.
Oyun yazmamışsın ki sen?
Şu an yüklü ve orijinal olarak;
gta 4
Castlevania Lord of shadows 1-2
Skyrim Legendary
Thief 4
Monochroma
İllegal olarak demo niyetine kurduklarım ise
Watchdogs (5 doların altına düşsün öyle alıcam tamamen çöp)
Murdered soul suspect (İlginç bir oyun ilk indirimde orjinal alınabilir)
Senin yazdıklarından oyunlarla alakan olmadığını anlamıştım zaten.. Sormak için sormuşsun gibi bir havan var..
Castlevania seri olarak sanırım bir 20 yıllık var
Skyrim dediğim aslında Elder scrolls onunda morrovindden beri 12 senesi var.
Thief desen eidos sanırım ilkini 2001 de çıkarmıştı..
Monochroma Türklerin yaptığı limbo tarzı bir oyun..
Korsan dediğim ikisi ise biri ubisoftun büyük umutlar beslediği çöp oyunu
Diğeride SquareEnix in ilginç oyunu
Spor oyunları sarmıyor beni, Obscure un ilk oyunu güzeldi, ikincisi sarmamıştı beni..
Silent hill güzel olsada onun en iyi oyunu 1 ve 3 tür.. 1, sadece psone da var emülatör oynatıyor ama
Cod ve moh eskiden güzellerdi son oyunları grafik basılmış balondan başka bir şey değil.
Korku oyunlar seviyorsan Amnesia serisini öneririm. Birde Resident evil 1 ve 2 psone sonrası ise 3-4-5-6 pc içinde var.
resident evil 1,2,3,4 oynadım.. 5i oynadım mı hatırlamıyorum.. sanırım ekran kartımla uyuşmazlık vermişti onu oynamadım galiba.. nemesis süperdi ilk oyunda..
obscure çok iyi oyundur.. hala arşivimde durur.
silent hill 1i emülatörle oynayabilirsin tabi. mükemmel oyundur..
evet bende en çok 1 ve 3ü seviyorum shilde.
amnesia yı duydum ama hiç oynamadım.. bir bakıyim ona..
allen in the dark var birde
Ben The Sims ve Age of Empires oynarım bu aralarda batak falan atıyorum çok pis bağımlılık yaptı :D
barbie giydirmece:)))
Cevap
60Cevap
Assassin's Creed serisi, Crysis serisi, Battlefield serisi, Call of Duty serisi, Red Alert serisi, The Lord of the rings Serisi, Farcry serisi, Sniper serisi, Age of empires serisi, Counter, Half life serisi... Hala okuyon mu, daha sayayım istersen :D
Left 4 Death serisi, Rise of nations serisi, Medal of honor serisi, Starwars serisi, Need for speed serisi (full), Serious Sam serisi, Tombraider serisi, Grıd serisi, Harry potter son iki oyunu, Crash Time serisi, Hitman serisi, Spider-man serisi... Aslına bakarsan ben daha çok serii olan oyunların hastasıyım. :)
Gta IV
Payday:The Heist
Payday 2
Call of Juarez:The Cartel
Outlast
Call of Duty 4:Modern Warfare
Bilgisayarımda olanlar ama Cod serisini tamamen bitirdim. Payday hayranıyırım. Max Payne serisi de bitti. Karşında oyun canavarı var dostuuum :)
Şu lanet olası Watch Dogs'u oynayamıyorum sistem yetmiyor :S Oynayacak bir yer bulmam lazım :)
Çok bebe oyunları yazmışsın hacım, ilk 2si hariç. Birçok oyun oynadım, şu aralar bıraktım yazı pc başında değil dışarda geçirmeye çalışıyoz. Online olarak Wow, Ko, Pb, S2, Legend Online, Cs:Go, Lol, Dota 1-2, HON, Drakensang, Minecraft, Klanlar, Travian ve daha bir çok oyun.
Normal singleplayer tarzda call of duty, medal of honor, fifa, pes, fear, god of war, blur, nfs, killzone, dayz vs.
Şimdilik yeter herhalde bunlar, aklıma geldikçe söylerim :D
Çoçukluğum oyunla geçti.8 yaşında bilgisayarım vardı daha ne olsun :D Onun öncesinde atari. Ne oyunlar devirdim ben.
Onlar efsane zaten :D Bombermanda üstüme tanımam :D
şu an BİLGİSAYARDA OLA OYUNLAR:
-Crysis 1
-Crysis 2
-Crysis 3
-Call of Duty 5
-Call of Duty 8 (mwf 3)
-Call of Duty Ghosts
-Battlefield 3
-Battlefield 4
-Skyrim
-İstanbul kıyamet vakti
-Gta 4
-Most wanted 2
-Euro truck siilator 2
-Left 4 dead 2
-Mount blade warband
-Assasin creed 2.1
-Assasin creed 2.2
-Futbol manager 2014
-Nba 2014
-Fifa 2008
-Mafia 2
-Metro 2033
Şimdi gta 5 pc e düşsün onu da gidip alacağım :)
Evet :) Aslında ben sadece Nba 204 ve futbol maneger 2014 ü oynarım genelde. Diğerlerini hep kardeşim yükledi bende arada oynuyorum işte. Bilgisayar kardeşimin :)
Güzel oynamaya değer. Ama ben çabuk sıkıldım :)
ben biraz ara verdim. 2 hafta felan oynadım sıkıldım oyundan. Ama güzel oynamaya değer
- GTA 4
- GTA San Andreas Multiplayer
- The Sims 3
- Assassin's Creed: Revelations
- Euro Truck Simulator 2
- Worms World Party (Çok eski bir oyundur ama hala oynadığım zevkli bir strateji oyunudur.)
call of duty serisinin bütün oyunlarını oynadım şu an multplayer oynuyorum onun dışında pc oyunu oynamam
sen kaç yılından kalmasın kardeşim bu oyunlar kaldı mı hala? pes ve fifa playstation da oynanıyor artık. pc de oynayanların nesli tükeniyor
Metin2
Lord Of The Rings Battle For Middle Earth 2
Command&Conquer Red Alert 2
Command&Conquer Red Alert 2 Uprising
Hayır strateji oyunu. Ama öyle war craft gibi sıkıcı oyunlar değil. Zaten o altta ki üçünün ilk versiyonlarını oynamadan bunları oynayıp kavraman zor :)
rica ederim kolay gelsin
Outlast , Dead space ( ilk 3 seri ) Among to sleep , Minecraft.. Online olarakta league of legends , Ultimate naruto falan flan -_-
hadi itiraf edin herkes kız soydurmaca oynuyor yemeyin bizi hadi :D
The Sims 3
The Walking Dead
Left 4 Dead
Minecraft
Hitman Absolution
Scribblenauts Unlimited
şu an yalnızca arkadaş olunca league of legends. Büyümek midir nedir sarmıyor oyunlar da :\ evlenmiş bir playboy gibi hissediyorum :\
asosyal olduğum için bir sürü oyun oynadım hangi birini sayayım :D.
Crysis 1-2
Need for speed run
Knight online (eski zevki vermiyor)
test driver 2
Call of duty modern warefare
bu liste uzaaar gider..
Battlefield bro Rus, Alman ve İtalyan bebelerini ağlatıyorum Türkün gücünü gösteriyorum. :D
lol oynuyodum taki tatil başlayana kadar şimdi Yulgang 2 oynayacağım
Euro Truck Simulator 2 simulatörünü vakit buldukça oynuyorum.
Denemeni şiddetle tavsiye ederim. Zira oyunun grafikleri sağlam tasarlanmış ve oynaması da çok zevkli. İnternetten ayrıntılı olarak araştırabilirsin.
Hugo ve pokemon oyunlarının linki veya indirme adresi varsa bende istiyorum yazın arkadaşlar :D Lütfen
buldum :) bende indiricem :P
www.fulloyun.com/.../
buda pokemon :) www.tecnigen.com/.../
bebe misin sen çocukca şeyler yazmışsın yazsana call of duty, need for speed, counter strike falan filan
The lord of the rings.. call of duty.. web tabanlı oyunlar
Cod 5 te oynuyorum
Online tabi
the beattle of mıddle 2 kıng of honnor cs 1,6 pes (rakip aranılır) :D
Outlast
TWD
Minecraft
Gta4
Metin2
Thief
Gone Home
Falan filan
Hee :D
:))
Outlast oynayabilen biri çocuk ruhlu olamaz. :D
Demi :D
Ikisini ayni anda oynayan? :D
Ahaha :D
battlefield 4
crysis 3
pes 2013
gta 4
oynuyorum bütün ayarlar full :D
postal 3 vardı ilk bölümü nasıl gececem bulamadım zor geldi kaldırdım
şimdi Max Payne 3 indiriyorum 27 gb miş yok daha neler bekleyecez artık 1 gün :D internet hızım 900 kb
cryisis 3 yarısını bitirdim cok oynamayı sevmiyorum
benimki ttnet 8 megabit kadar ama 900 kb görüyorum
olsun önemli degil :D hdd alan cook :D
bu ne lan oyun yok şıklarda? insan farklı türlerin başını çekenleri koyar dicemde o bilgi sende aramak büyük hata olur
Cm 01-02'den beri managee oyunu tutkunuyum fm serisine 08 ile başladım bir de battlefield call of duty ve gta serileri sürükleyici olabiliyor
101 oynuyordum bir ara en çok bak yine aklıma getirdin şimdi gidip 101 oynayacağım :P
Psp de anime oyunları çok severim. 24Saat anime izliyebilirm. Bilgisayarda lego oyunları oynamayı sevirim.
Lego-marvel, Lego-batman, Lego-harry potter, Lego-karayip korsanları
Gta 5
Call of duty ghost
Assasins creed black flag
evt kasım ayında ghost çıktı
yok
rica ederim
DOTA sanırım yalnızlığımın ve mükemmeliyetçi olmanın sebebi ama pişman değilim
Max Payne battlefield
Far cry 3
Crysis 3
Pool live tour
Pokemon :)
point blank :D ta ta ta öldün çıq :D
pff world of warcraft
League of legends and football manager
surgeon simulator a sardım..
lol, diablo, hearthstone, wow...
pis 7 ihale banko okey yapboz v. s
Minecraft call of duty md ve black ops criysis 3
pc de oyun oynamıyorum
kelime veya sayı avı :D
Lol , dota , Cod4 cod2.
Evet
1 sene oldu oynamayalı cod4 ve cod2 zombisini oynadım birde cod bo2 nin zombi modunu.
İlk dota oynuyordum sonra lole geçtim.
Genellikle Facebook'tan veya Online :)
süper mario
bir siktirin * ya
lan kız soymaca neymiş :D
:D :D :D
sapıksınız oğlum :D
yarabbim :D
Pes 13 futbol yaşamı çok iyi sarıyor
ultima online, world of tank
World of Tanks, Combat Arms EU
wolfteam dı en son ama hiçbirşey yok
The Sims 3 derim, başkada bir şey demem. :D
Ne yok ki. :D
Kesinlikle tavsiye ederim. :)
Okey, pişti, domino v. s
Şıklar full çöp :D bu aralar gta 5 oynuyorum.
fifa
Pes, gta, nfs :D
LOL oynuym daha cok.
gta san andreas
Fırsat buldukça PES 2013 ;)
-G- Hearthstone
Cabal Online
Metin2
Point Blank
heroes VI
Praetorians
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar