Neden mesaj atmıyorsun diye huzursuzluk çıkarmalı mıyım? Aklım, fikrim darmadağın...

Canım sevgilim öyle her gün her saat başı mesaj atmaz bazen 1 gün boyunca hiç konuşmadığımız olur :) Beni sevdiğini söylüyo ve en önemlisi benim yanımda sarıldığında sevgisini öyle bi hissediyorum kii :)) sadede gelecek olursam kafam karışık bi yanım ‘’ insan 1 gün boyunca hiç mesaj atmaz mı ya :@ niye atmıyo ya demek ki sevmiyo insan atar ya ‘’ diyo diğer yarımsa ‘’günün her saati konuşmaya cıvık cıvık her gün aşk yaşamaya gerek var mı ? ‘’ diyo Neden mesaj atmıyosun diye huzursuzluk çıkarmalımıyım ? bi de biz 8 ay kadar ayrı kalıp barıştık ben bu sefer sakin böyle kaprisleri olmayan bi sevgili olmak istiyorum ama böyle olmakta ne biliyim olmuyo işte anlayın :) Ben napmalıyım siz bu konu hakkında ne düşünüyosunuz :)
Neden mesaj atmıyorsun diye huzursuzluk çıkarmalı mıyım? Aklım, fikrim darmadağın...
Cevapla