
Ben uzun zamandır instagram kullanmadığım için durum paylaşımı çok yapıyorum. Siz peki?

Wp durum fazla paylaşmıyorum. İnsta story genellikle.. ama paylaştığımda ilk 10 dk bilmem de, bir gün sonunda 140 kişi falan oluyor.
Rica ederim🌸
Wp de genelde +40 yaş kişilik bunalıma geçirenler durum paylaşıyor djdj
Bu doğru😂👍
Cevap
24Cevap
En son ne zaman paylaştım hatırlamıyorum 1 sene falan oldu sanırım
Arada bir yakaladığım güzel görüntüler yakalarsam paylaşıyorum, numaranı Verde durumuna bakiim 🤭😁
İş gereği rehberimde 400 kişi var 10 dakika 50 kişi görüyo herhalde dikkat etmedim.
10 dakikada 10 kisi falan görüyor hayır çok fazla durum paylasımı yapmıyorum x)
Vallahi sor bakalım Whatspp kullanıyor musun bir kere bile :) hiç uğraşmam uygulaması bile yok
Hiç paylaşmam genelde yaşlı akrabalarım bişiler paylaşıyo
Genelde ben de wp de dün paylaşıyorum sosyal medya kullanmadığım için
Hiç durum paylaşmam. Bayram için durum paylaştık bir annem bakmış. Zaten rehberde 10 kişi kayıtlı.
İnstam yok, wpde arada paylaşım yaparım. İlk 10 dk 30 kisi falan
telefon numaram herkesde yok gereklı kısıler goruyor
İnanır mısın hayatımda hiç wp durumu paylaşmadım🤷🏻♂️
Ben yakında kullanmayı bırakacağım alayı gizliden izler haberin olsun
5kisiye durum açık. Rehberde 10kisi var zaten
Paylaşacak durumum yok hj
WhatsAppta hiç durum paylaşmadım.
Wp da hiç durum paylaşımı yapmadım şu ana kadar.
Pek durum paylaşmam WhatsApp ta
Hiç bilmiyorum uzun zamandır paylaşmıyorum
Instagramda yaparım. O da 60-80 arası görülme olur
Hiç durum paylaşmadım bu zamana kadar
Durum paylaşmadım hiç 😂
İki kişiyi geçmez.
Rehberimde 13 kişi var. Sadece üçüyle konuşuyorum.
Şuana kadar hiç paylaşmadım.
Çok cringe geliyor
20 falan sanırım
40 civarı
Arada ayda 1 falan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar