Oyun oynamayı seven kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Oyun oynamayı seven kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ben bu konuyu açarken çekiniyorum açıkçası çünkü çok heyecanlarak bahsettiğim bir konu ve anında “geek” imajı yaratıyorum. Pes’inden Heavy Rain’nine, PUBG’sinden Sims’ine kadar birçok oyunu oynadım, oynuyorum. Çok da büyük keyif alıyorum ama erkekler tuhaf karşılayabiliyor.
Siz benim gibi kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce itici bir şey mi bu?
Oyun oynamayı seven kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla