Kısa bir süre önce yeni bir telefon aldım, eskisini de kenara koymuştum biri isteyince vereyim dedim hattı bir taktık ki ne görelim hat çalışmıyor.
Aldık hemen tamire götürdük.Servise gitti falan filan geldiğinde ne deseler beğenirsiniz imei numarası kopyalanmışmış o yüzden çalışmazmış.
Ee ben bu telefonu öyle küçük bir yerden köşebaşından almadım yani ve bir operatöre bağlı faturaya ek olarak almıştım.Biz güvenerek alıyoruz telefonları başka servise de gitmediğine göre bunu yapan adam belli.Gidip bağırıp çağırdıysam da fayda etmedi savcılığa vericem dedim verirsen ver dediler...
Millet ne pişkin olmuş yahu!
Yok mudur yapılacak bir şey? Nereye şikayet edilir ne yapılır bilen daha önce başına gelen varsa bir yol göstersin.
Aldık hemen tamire götürdük.Servise gitti falan filan geldiğinde ne deseler beğenirsiniz imei numarası kopyalanmışmış o yüzden çalışmazmış.
Ee ben bu telefonu öyle küçük bir yerden köşebaşından almadım yani ve bir operatöre bağlı faturaya ek olarak almıştım.Biz güvenerek alıyoruz telefonları başka servise de gitmediğine göre bunu yapan adam belli.Gidip bağırıp çağırdıysam da fayda etmedi savcılığa vericem dedim verirsen ver dediler...
Millet ne pişkin olmuş yahu!
Yok mudur yapılacak bir şey? Nereye şikayet edilir ne yapılır bilen daha önce başına gelen varsa bir yol göstersin.
Yapacak bir şey yok burası Türkiye
Sen o telefonun üstüne soğuk bir bardak su iç
Az daha çemkir adamlara
Bak şimdi ne yapacağını yazıyorum...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar