IMEI numarası kopyalanan telefon için nereye şikayet etmeli ne yapmalı?

Kısa bir süre önce yeni bir telefon aldım, eskisini de kenara koymuştum biri isteyince vereyim dedim hattı bir taktık ki ne görelim hat çalışmıyor.
Aldık hemen tamire götürdük.Servise gitti falan filan geldiğinde ne deseler beğenirsiniz imei numarası kopyalanmışmış o yüzden çalışmazmış.
Ee ben bu telefonu öyle küçük bir yerden köşebaşından almadım yani ve bir operatöre bağlı faturaya ek olarak almıştım.Biz güvenerek alıyoruz telefonları başka servise de gitmediğine göre bunu yapan adam belli.Gidip bağırıp çağırdıysam da fayda etmedi savcılığa vericem dedim verirsen ver dediler...
Millet ne pişkin olmuş yahu!
Yok mudur yapılacak bir şey? Nereye şikayet edilir ne yapılır bilen daha önce başına gelen varsa bir yol göstersin.
Yapacak bir şey yok burası Türkiye
Sen o telefonun üstüne soğuk bir bardak su iç
Az daha çemkir adamlara
Bak şimdi ne yapacağını yazıyorum...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
IMEI numarası kopyalanan telefon için nereye şikayet etmeli ne yapmalı?
Cevapla