Keylogger 007 pc casus programi kullananlar...?

Arkadaşlar keylogger 007 pc casus programının deneme sürümünü pc ye yüklemiştim, deneme süresi bitti. Tekrar yüklemek istediğimde yapamadım lisans istiyor. Hiç bir şekilde yeniden deneme sürümünü yükleyemez miyim acaba?
Keylogger 007 pc casus programi kullananlar...?
Cevapla