Instagram, Facebook, WhatsApp ve buranın dışında kullandığınız sosyal medya uygulamaları var mı?





Whatsap ve bu site hariç başka hiçcişey yok
Cevap
19Cevap
Discortta oyundan tanıştığım insanlarla sohbet maksatlı takılırım ve telegram da ticaret sayfalarında takılırım sohbet guruplarında birde.
Bu site dışında hiçbir yerde üyeliğim yok Twitter Facebook Instagram hiçbirini kullanmıyorum Umarım bu siteden Jessica May tadında bir hatun düşürürüm 😂
Instagram
Youtube
Whatsapp
Pinterest
Ve KS. Bunun dışında düzgün site yok.
Gün içinde arada Facebook da girerim can sıkıntısından.
Bu sene ilk kez Instagram hesabı açtım. Facebook desen hiç kullanmadım. Sosyal medya ile aram en çok KS de güzel.
Twitter
KS
İnsta
WhatsApp
Telegram kullanıyorum
Telegram da 3 grup var film, spor, ve gündem grubları
Ben youtube kullanırım oda araştırma ve gündelik bir konu öğrenmek için Facebook instagram ve Twitter kullanmam zaten böyle tarz dijital sosyal medya kullanmak bana hoş gelmiyor
Kullandığım en farklı uygulama KizlarSoruyor uygulaması. 1-2 bilindik uygulama dışında da kullandığım başka bir uygulama yok.
Watsap sosyal medya degildir ya, sadece o var bende
Telegram son zamanlarda çok kullanıyorum ve beğeni yorum
Hayır yok aklımı kaybetmek istemiyorum
Arada Twitter şifremi hatırlarsam bakarım jajsjsjjs
Swarm var arada bakarim. pek degil
Ben deep web e üyeyim o sayılırmı.
WhatsApp Twitter KS su an
Instagram, WhatsApp, Snap, KS
S. medyam yok sanirim. 🤷
Wp, KS haricinde başka uygulama kullanmıyorum.
Evet. Tinder, discord ve telegram birde line var.
Twitter kullanıyorum.
pinterest var cok masum bisey 😊
Sıradan whatsapp instagram
İns face Twitter başkada yok iyi bir şey
İyi var mı başka
Digerleri para üzerine kurulu
İnsta da eskiden iyiydi sarmıyor o kadar
Hepside var
Twitter var sadece
Twitter kullanıyorum buranın dışında
Reddit, Tumblr.
İnsta var
Hayır sadece burası
Facebookcuyuz😀
En çok kullandıklarım Instagram WhatsApp.
Linkedin, github
Hayır yok
Insta face KS
yok hep ayni
sadece burası..
Ohooo olmazmı
KizlarSoruyor
Pinterest ❤️
tumblr, reddit
Nö hiçbiri yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?