Eğer daha önceden dinlemediysen? KULAKLIKLA şu videodaki müziği dinle...
Evet, dinledim
Hayır, hiç dinlemedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ayy ne güzel beraber step yapmışsınız, bravo :) Bugün biz de kızımla beraber plank yapmayı denedik de en sonunda dizlerimizin üstünde duruyorduk :D
Bu arada 3D sound olan pek çok müzik YouTube üzerinde mevcut, hatta bazılarında 8D diyor da en iyisi galiba videoya eklediğiniz müzik ;)
8D diye geçiyor bunlar, iki ayrı 8D parçayı çapraz şekilde birleştirip 16D yapanlar var. 😂
Buraya ek olarak favorim olan Billie Eilish - Ilamilo şarkısının linkini atacaktım 8D halini ama videodaki de o, güzel tesadüf. 😎
Videoya bayıldım hocam, baba olası geliyor insanın. 😁
8D evet, videodaki müziği birileri WhatsApp'tan yayıyor bana da gelmişti, güzel akım. 😁
Cevap
11Cevap
Beğendim abi. Geçişler güzel. Sağ kulağım %10 duymasına rağmen tizi bassı temiz aldım.
Sağ ve sol kulağa ses geçişlerini kast ettim abi. Ben pek stereo alamıyorum sesleri mono benimkisi 😂😂
vallahi allah bağışlasın kız bebekler sevimli :) video için teşekkürler abi
rica ederim abi :) böyle moral verici şirin videolar bekliyorum youtubedan da abone oldum sana iyi karantina günleri diliyorum sizlere
Müzikten daha çok video 3 boyutluymus gibi hissettirdi bana🌹😄👏
😄😄😄
Görünmez biri dibinizde bir şeyler söylüyormuş gibi çok garip hissettiriyor 😅
Kulaklıkla dinleyin ses kafanızın içinde dans ediyo 😅
Video da çok güzel olmuş bu arada 😍
Ben bunu ilk System Of a Down' ın BYOB şarkısında dinlemiştim..
Yıl 2005... :DD
Kulaklık takmadım dfbfdjbjfhfd. Pek anlayamadım ondan galiba
Sanki müziği kulaklık ile değil de dışarıdan dinlemişsin gibi oluyor buju nor al telefon hapörlörü ile dinlersen hiçbir şey anlamazsın ama kaliteli bir kulaklıkta gerçekten aşırı fark yaratıyor.
Çok tatlı çok sevimliiii😍😍
Evvvett
Ayyy cok tatlılar baslıyoyuuuz diyo hahsah
8d bile var sanırsam
Kulaklarımız dans ediyor
Saçma sapan bir şey bana göre
Yok birader bilmiyorum
işin mi yok dede. garip garip tiplere giriyosun
8d vardı bir de çok hoş :)
Kulaklık borclusun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?