Arkadaşlar xiamoi redmi 8 aldım şarjı 5 dakikada 1 bir azalıyor bana anormal geldi sizce ?

Xiamoi redmi 8 aldım şarjı 8 dakikada yüzde 1 azalıyordu şimdi 5 dakikaya düştü. Bu telefonun pilinde sorun var herhalde işlemcisinde herhangi bir sorun yok ama pil de bence sorun var arkadasşlar napmaliyim daha yeni aldım 0 aldığımda telefonu şarja koydum bir koydum sarja yüzde 45 şarjı vardı orda dedim bunda bir iş var neyse ki iki yıllık garanti var imzalı. Ondanda şüphe ediyorum sahte diye. D arkadaşlar yeniden soruyorum napayım taktik verin?
Arkadaşlar xiamoi redmi 8 aldım şarjı 5 dakikada 1 bir azalıyor bana anormal geldi sizce ?
Cevapla