Arkadaşlar az önce mediamarkttan 20 tlye 1660 ti ekran kartı aldım gönderirlermi?

arkadaşlar galiba sistemlerinde bir karışıklık oldu 20 tlye 1660 ti ekran kartını aldım. Ödememi yaptım faturam geldi. Sizce gönderirlermi?
Resmi gazetede yayınlanan yayıma göre müşteri hangi fiyattan aldıysa o geçerlidir diye bir yazı okudum.
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar geldi gönlümün efendisi değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
Arkadaşlar az önce mediamarkttan 20 tlye 1660 ti ekran kartı aldım gönderirlermi?
Cevapla