Sizce Telefonumun Ana ekran duvar kağıdı ile kilit ekranı duvar kağıdı nasıl olmuş? 





Bence güzel değil. Ama mavinin en sevdiğim tonlarından😉😂
Nesini beğenmedin ki 🙂
Kullanışlı ve güzel olmuş.
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim.
EİG için teşekkür ederim.
Rica ederim 😊
Güzel bence 👍
Teşekkür ederim😊
Cevap
3Cevap
iyi olmuş sade ve güzel
Teşekkür ederim 😊
guzel yakismis. kucuk mavi baloncuklarda guzelmis
gayet güzel duruyor
Teşekkür ederim 😊
rica ederim :)
Hoş bence
Beğendin mı?
Evet
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim 😊
İyi görünüyor.
Beğendin mi? Yani kardeşim 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar