Arkadaşlar ofiste kalorifer bir süredir çalışmıyor. Mecbur ısıtıcı alacağım ama hangisi daha verimlidir daha iyi ısıtır bilmiyorum. Daha önce hiç kullanmadım. Kullanan varsa öneride bulunabilir mi? Fotoğraflarını da ekliyorum.Fanlı IsıtıcıElektrikli Isıtıcı
Ofis için ısıtıcı önerisi? fanlı mı elektrikli mi daha iyi ısıtır?
İnternet & Teknoloji konusunda 922 cevap paylaştı.
Fanli tavsiye etmem zamanla içindeki kıvrım teller sıcaktan eriyor sonra bozuluyor soğuk üflüyor ses yapmasıda cabası yağlı petek radyatorde alabilirsiniz
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Radyatörler pahalı ya daha ufak çaplı bir şey düşünüyorum
Isıtır kapılar kapaliysa ama kapattigin anda hemen soğur oda. Bide üstüne vurmayınca pek etkili değil. Önüne biri geçince bile sen üşümeye başlıyorsun 🤣
En İyi Cevaplar