


Kimin yaptığını nasıl öğrenebilirim lütfen?



Yüklemeyi kimin yaptığını öğrenemezsin nakit ödediyse k. Kart ise ve hangi şehir bayiden okduğunu öğrenebilşin bunun için telinden özel kodgirmelisin
Bayiye gitsem
Birisi Yanlislikla numarayi yanlis soylemis sana gelmis bir numara bile yanlis soylemekten neler oluyor 😂
Hatta TL yüklenirken numarayı söylüyorsun
Karşındaki bayi görevlisi de numarayı tekrar edip bu numara mı diye size sorup doğruluyor
Yanlış olduğunu sanmam o yüzden
Benim hesabıma da 600 tl yatmış kim yatırmış artık bilemedim bankayua gittim hesap karışmış olabilir dedi :D :D
Senden hoşlanan çocuk böyle bir jest yapmış seni gidi seni
Müşteri temsilcisini aradım. Birinin bana bayiden 55 TL lik paket yüklediğini söyledi.
Tamam işte çocuk ne güzel jest yapmış
Cevap
5Cevap
Seni seven biride olabilir
Yok ki öyle biri
Yanlış girilmiş numarada olabilir
Müşteri temsilcisini aradım. Birinin bana bayiden 55 TL lik paket yüklediğini söyledi.
Biri kazayla yapmış olabilir arar belki seni
40 50 dk oldu arayan yok
Müşteri temsilcisini aradım. Birinin bana bayiden 55 TL lik paket yüklediğini söyledi.
Kimmm bu eyyy koca yürekli
Müşteri hizmetlerini bir arayın derim o zaman
Müşteri temsilcisini aradım. Birinin bana bayiden 55 TL lik paket yüklediğini söyledi.
Aynıları bana da geldi nasıl olduğunu anlamadım
Turkcellde sorun yok bence birileri yapmış. Bizim evdekiler turkcell
Onlara gelmedi
28 eylülde gelmisti bana da arastırdim su an sen haric hicbir yerde gormedim baska boyle bir sey oldugunu. Kim yapacak ki
Müşteri temsilcisini aradım. Birinin bana bayiden 55 TL lik paket yüklediğini söyledi.
Ilginç
Müşteri hizmetlerni ara durumu anlat onlar inceler
Müşteri temsilcisini aradım. Birinin bana bayiden 55 TL lik paket yüklediğini söyledi.
Gizli bir hayranın var demek 😂
Müşteri temsilcisini aradım. Birinin bana bayiden 55 TL lik paket yüklediğini söyledi.
Müşteri hizmetlerini ara
Müşteri temsilcisini aradım. Birinin bana bayiden 55 TL lik paket yüklediğini söyledi.
Ögrenemessin
bayiye git
Müşteri temsilcisini aradım. Birinin bana bayiden 55 TL lik paket yüklediğini söyledi.
Öğrenemezsin
Nerde bizde bu şans
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar