Merak ettim kizlarsoruyorda kaç mlbb oyuncusu var?
#_Judge_⚜
#_Judge_⚜


Aktif olarak oynuyorum ama uzun süredir sıralı girmiyorum en son lunox da İstanbul 2. Siydim sonrasında haberim yok sürekli kulüp oynuyorum
Orjinal lolü oynayınca onlar, easy kaçıyor :D
Telefonumla oynadigim tek oyun kafa topu 👼👼
Cevap
7Cevap
he ya arkadaşım yüzünden oynuyorum :D
oynuyordum bir ara da sarmadı :D
Pc versiyonunu oynuyordum ama artık oda tek tük
Bir ara oynuyordum ama sinirlenip bıraktım 😂
Hayır oynamam bu tarzlar
Yok ki oynanacak oyun
moba sevmiyorum
Hayır kuzum.
Evet oynuyorum
Hayır.
Ben oynuyom orta koridor ama
3 yıldır oynuyorum aktif olarak
biraz geç olucak ama önce hoparlörü açman lazım
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar