Wp plusu kullanmaya devam ettiğim sürece süresiz yasaklanacağı yazıyo sizinde başınıza geldi mi bir çözümü var mı?


Bende de aynı durum oluyordu. Plus kurulumunu kaldırıp "GB whatsapp" indirdim. Zaten plus ile benzer özelliklere sahip. Bir sorun yaşamadım daha ~
Benim YoWhatsapp. Bidr ne zaman oldu sende
Haziran ortalarında oldu ~
Daha yeni güzel temalar ve özellikler geldi mi? Önceden kullanıyordum
Pek fazla kurcalamiyorum daha cok mesajlarin silinmesi icin kullaniyorum eski nasildi bilmiyorum
Eğer kullanmaya devam edersen daha uzun süreler ban yersin ve bir daha hiç kullanamazsın. O yüzden sil ve normalini yükle bir an önce.
bir cozumu yok mu yani
Çözümü yok numaran tamamıyla engellenir. O yüzden bırak. Çözüm işte başka uygulamarl vs sayanlar var ama onlarda sadece güvenliğini tehlikeye atar.
Ya normal wp den ne farkı var sanki normal kullanın
Cevap
1Cevap
Ne işe yarıyor o plus
Artıları var iste. Mesela mesaj silinmesini kapatabilirsin mesajlaştığın sana attığı mesajı herkesten sil yapsada senden silinmez
Hmm silinmesini istiyorsa okumamın anlamı da yok. Paranoyaklığa gerek de yok
Bana gore var ne yazip sildigini bilmek isterim ben
Ben kullanmıyorum ama ban yiyenleri duydum
Normal wp ye gecse de hala banli mı
Tanıdığin biri varsa sorabilir misin
Çözümü yok bunun kullanmayacaksın.
Normal wp. kullan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar