Huaweı P9 / Eva-L18 model telefon kullanıyorum. Çok ısınıyor sorunu ne olabilir?

Huaweı P9 / Eva-L18 model telefon kullanıyorum. Yaklaşık 1,5 yıldır kullanıyorum ve sıfır. Son 2-3 gündür patlayacak gibi bir ısınma oluyor. Şuanda bile.. Video açmıyorum. Hicbir uygulamaya girmememe rağmen çok ısınıyor. Sorun ne olabilir acaba?
Güncellemeler
+1 yıl
Eva - L 19 yanlış yazmışım
Huaweı P9 / Eva-L18 model telefon kullanıyorum. Çok ısınıyor sorunu ne olabilir?
Cevapla