
Üstelik artık sadece ünlü ya da fenomenlerin değil birçok kullanıcının finstası var. Peki ya senin neden var?
Bu gibi güncel içerikler için tık tık
#Banshee

Sen bayağıdır yoksun sanki. İyi bayramlar
Bu priv mevzusu değil mi? Ergence
Merhaba, #finstam yok instam var.
Ünlü değilim ama var
Cevap
19Cevap
Normal instagra-facebook vs. vs. hesaplarım bile yok fun olanı nasıl olsun
Bir tek twitter kullanıyorum ama o da baydı artık. 140 karakteri arttırınca poku çıktı. Zeka seviyesine göre harf arttırımına gittiler :)
Hesabım yok, bir ara girip çıkmıştım sanırım, ama ilgimi çekmemişti, bu yüzden bir kez daha kullanmayı düşünmedim, bugünse hiç kullanmam, çünkü sürü orayı çok zaman önce kirletti ve kusurlu duruma getirdi.
Sosyal medya kullanmıyorum. Sadece iş amaçlı oluşturdugum bir hesap var. Ona da çok nadir bakıyorum.
Alanım ile ilgili bazı haber ve guncellemeleri ancak bu şekilde takip edebiliyorum.
Bir hesabım var. Ona da fazla fotoğraf yüklemiyorum.
Yok ya normal tek hesabım var.
Ona da arada giriyorum.
Hadi yaşadın, milyarlarca insanla uğraşmanın ne demek olduğunu anlayabiliyorum.
Var da çok fazla kullanmam ayda bir fotoğraf felan atıyorum yani çok zor geliyor öğrenemedim bir türlü 😂
Yoktur
Ünlü değilim ama finstalı sayılırım.
yok benim böyle şeylerim
bir tane var yetiyo:D
Finstanlı yokki instagram var =>
Ne instam var ne finstam var :)
Instası yok finstası olsun.
İnsta yok finsta mi dusuneyim bir de 😁😂
Instagram kullanmıyorum başka bir sosyal medya da.
İnstagramım da yok finstagramım da
Sadece 1 hesabım var.
O ne ilk kez duydum
İnsta'm da yok, Finsta'm da💁🏼♀️
Yok ilk defa duyuyorum
Yok ki.
Vardı sildim...
Hayır düşünmüyorum
var knk
insta var
Boş işler bunlar !!!
Yok malesef
Finstam yok
İnstagram var
Yooooook
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar