Arkadaşlar aranızda The Sims Mobil oynayan var mı? Ben arkadasımla oynuyorum ama birbirimizi ekleyemiyoruz, daha doğrusu kullanıcı koduyla ekleştik fakat birbirimizin simleriyle etkileşim kuramıyoruz sanki yokmuşuz gibi. Party ile simi kişilere ekleyelim dedik, bir parti başlattım arkadasım da parti bul kısmından benim partimi aradı ama çıkmadı, arkadaşının simiyle etkileşim kurmanın başka bir yolunu biliyorsanız lütfen yazın, teşekkürler.
The Sims Mobil’de Nasıl Arkadaş Simi ile Etkileşim Kurulur?
Evet online ama böyle bir zorluğu var maalesef sjjds İlerlemesi ise beni sıkmıyor sürekli farklı etkinliklere katılabiliyorum ama enerji olayı sinir bozucu
En İyi Cevaplar