Offff çok güldüm cokk.. 😀😀 Harika soru.. Adamla karşıya geldiğim an mesaj atması... Sinirden kıpkırmızı oluyorum. Hele birde az adam kalmışsa. Atma , yazma dememe rağmen peşinden bide cevap olarak , alt alta , tamam , yazmam demesi , iyice deli ediyor. Tamam yazmam demene ne gerek var yazma işte. 😀😀Ama evet evlenilecek erkek olabilir sanırım 😀
Nihayet soruyu anlayan biri. Aşırı thnx. Şu soruya verilecek 2 tepki var zaten. 1. si “Pubg manyaklığını herkes bilir, oyundaki kritik anda bile önceliği sevgilisi olan adam değer veriyordur gibi ironik, esprili bir bağlantı kurulması” 2. si ise gülmektir. Ciddiye alıp küfür etmek aşşşşırı komik. Hiç mi hayatlarında ironi ve espriye maruz kalmamış bu insanlar :/ taşrada mı yaşıyorsunuz mübarek 🤓
Pubg oynayan bir kız olarak ben bile cevap vermem doğrusu 😂 Kızamam da yani gelsin beraber sesli girelim onunla ❤ Benle sesli girerse evlenilcek erkektir benim için xğzkğsla
pes oynarken başıma gelen hadise. bide cevap vermiştik, ne cevap veriyosun be adam otursun beklesin. verdik de ne oldu bak şimdi görüşmüyoruz bile. en iyisi siz oyununuza bakın. başka zaman mesaj gelmez zaten, tuvalete girmedikçe de arayan olmaz. doğanın adı konulmamış kanunlarından biridir sadece.
En İyi Cevaplar