Yeni D smart internet bağlattık ancak sürekli oturum açma gerekli diyor ve internete girilmiyor?

Yeni D smart internet bağlattık ancak sürekli oturum açma gerekli diyor ve internete girilmiyor?

Arkadaşlar yeni D smart internet bağlattık ancak sürekli oturum açma gerekli diyor ve internete girilmiyor. Ama doğrulama kodu asla görünmüyor ki yazalım (resimdeki gibi açılmamış oluyor nerden girersek girelim) lütfen bir el atın
Yeni D smart internet bağlattık ancak sürekli oturum açma gerekli diyor ve internete girilmiyor?
Cevapla