
Arkadaşlar yeni D smart internet bağlattık ancak sürekli oturum açma gerekli diyor ve internete girilmiyor. Ama doğrulama kodu asla görünmüyor ki yazalım (resimdeki gibi açılmamış oluyor nerden girersek girelim) lütfen bir el atın

Sistemi tekrar baştan başlat eger olmazsa müşteri hizmetlerini ara ordan al dogrulamayı
sağ tıkla resmi yeni sekmede aç de açılır belki orda
Açılmıyor denedim
Farklı tarayıcı kullanmayi dene
Cevap
7Cevap
Oturum aç bilgisi verildiginde modem kurulumu yapmaniz gerekiyor, d smartta çalışıyorum sorun yaşayan bana ulaşabilir
Çok teşekkürler 🌸
Merhabalar ben nakil işlemi yaptırdım nakil işlemi gerçekleşti ancak İnternete giremiyorum oturum açma veya internet kullanılamıyor hatası alıyorum. Başka bir problem ise turk Telekom geldikten sonra işlem yaptıktan sonra WiFi ismi değişti ve giris yapmaya çalışınca şifre hatalı diyor ama modemi resetleyince eski haline dönüyor bunda ise oturum açma gerekli hatası alıyorum sorun tam olarak ne olduğunu anlamadım
850 266 0266 Dsmart net Müşteri hizmetlerini arayabilirsin
Musteri hizmetlerini ara cozerler isini burdan çözüm gelmez
D-Smart'ı araman gerekiyor
Arıyorum sorun oturum açmayla alakalı değil diyor
Hayırlı işler :) çok kötü bir şey olmuş
doğrulama kodu gözükmesi lazım yenile
Bende de aynı sorun var çözüm bulabildin mi
Bilmiyorum 😔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar