Stalk yaparken yakalanmamak için hangi yöntemleri uygulamamız lazım?


Sakın kendi hesabından stalklama. -1
Stalklama kuralları 2: hikayesine baktığında engelle, sahte hesaptan baksan dahi. Çünkü, fake olduğunu anlayıp engelleyebilir, ama sen onu engellersen hikayeye bakanları görmez.
Stalk yöntemleri 3; Stalk yöntemleri kulübünden kimseye bahsetme ;)
Bunu yapmamak lazım mesela😁
Stalk yapmaya ne gerek var ki eski sevgilinse eskide kalmıştır. Sevdiğinse git söyle olsun bitsin
Yaratıcı olmak en güzel yöntemdir bağdaştırmak gerekir 😃
Cevap
23Cevap
En sevdiğim nokta hiçbir sosyal medyam yok. Ahaha, kimse beni stalklayamaz. :D
Ama eğer stalklamak istiyorsam birisini rabb. it üzerinden fake bir facebook açarak yapardım bunu. Çünkü bazı uygulamalar ile hangi şehir olduğunu görebiliyorsun. Mesela benim academia hesabıma bakanların hangi şehirden olduğunu görüyorum. Belki face/insta'da da vardır.
"Stalk"ın feriştahı olsan da
elinin kaymasına engel olamazsın. :)
Yanlışlıkla "Takip İsteği" gönderebilirsin ya da
gönderilerini "beğen"ebilirsin bu yüzden en güzeli "stalk" yapmamak, bence. :)
Stalk yapa yapa feyk hesap acma engeli geldi 😂😂kendimi geliştirdim bu yuzden. kendi hesabımdan gizli&acık hesaba 7sulalesinin 7sini gbtsine kadar öğrenebiliyorum
Fake hesaplarından bile yakayı ele veren bir insan olarak buna yorum yapmasam sanırım herkes için daha iyi olur...
üzüldüm 💐😂
En iyi uygulama, butik hesaplar ile stalk yapmak 😂 Çünkü kişisel hesabında yapınca, insan ister istemez yanlışlıkla like atabiliyor ve çok mahcup oluyoruz.
2. bir hesabın varsa mutlaka onu kullan, ne olur ne olmaz :)
Fake stalk hesabı aç yakalansan bile bir şey olmaz 😁
Çok basit. Yanlışlıkla beğen, takip ya da arkadaşlık isteği butonlarına basmaman yeterli.
Begene ya da takip e tıklamamakla. dikkat edebilirsin.
temsili foto da yakayı ele veren birine gülüyorlar.
bankadan kredi kartı onayı alamıyorsanız bana ulaşın kredi kartın verelim size
Kendi hesabımdan stalklamam.
Fake hesaptan stalklarım 😀😀
Bir uygulama var önce onu sildirmek lazım😂
Ismi ne?
Daha böyle bir tecrubem olmadi 🤗
💐 öyle stalk mış felan negç gerek var demi 😂
Stalkla falan hiç işim olmaz.
Öncelikle kendi hesabınızdan stalk yapmamak...
İnterneti kapatarak😎🙃
Zaten bir kişi var stalk yaptığım öğrense ne yazar
İkinci hesap ile bakmak.
Pardon stalk nedemek?
Milletin profiline girip ne var ne yok öğrenmek
Stalk yaparken bence yakayı ele vermek lazım 😂
Aaa burda sırlarımızı ifşa etmesek :))))
fake bir hesap kullanarak
Fake hesaptan en iyisi öyle anlamaz
En güzeli gizli saklı iş görmemek...
Profiline baktığını nasıl anlayabilir ki?
Çok tehlikelisiniz :)
Geçmişi silmeyi unutmamak gerekir 🤗
Yapmamayı dene en iyisi
Karda yürüyüp iz bırakmamak lazım
Böyle bir tecrübem olmadı
Ss al hemen git fotoda ac buyut ne yapicaksan yap
Fake hesap
Yanlışlıkla beğenmemeye dikkat etmek çok önemli :)
ya da kendi hesabindan stalk yapmamak😅
Aman ne gerek var
Yaomamak
Korkulur sizden
Stalk ne gı
Çok karışık
yapmamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar