PlayStation 3'üme 1 Tb'lık harddisk bağladım. Kasa 500 GB'lık. Ekran kartı ya da anakart yanar mı?

Bir de kaç yılda bir bakıma vermeliyim? Ve bakım için Türkiye yetkili servisine mi veriliyor? Ve son olarak şunu da soracağım. Eğer ki anakart da veya ekran kartında da bir sıkıntı olduysa, çünkü ben hardddiski bağladıktan sonra ekran biraz karıncalandı. Bu neyden dolayı olmuş olabilir? Anakartın ısınıp ısınmadığını anlayan CPU cihazları var ya da programları. Onları kullanırlar mı sizce? O programlar soğutadabiliyor işlemciyi çünkü. Yorumlarınız nedir?
PlayStation 3'üme 1 Tb'lık harddisk bağladım. Kasa 500 GB'lık. Ekran kartı ya da anakart yanar mı?
Cevapla