Arkadaşlar uzun süre WhatsApp'a girmedim kendi kendine işlemler oldu. Konuyu bilen var mı?

Ben tam 2 aydır WhatsApp kullanmıyorum. Bugün arkadaşım gruplardan çıkmışsın WhatsApp'ı geri mi yükledin, diye sorunca merak ettim. WhatsApp'a girmediğim halde tüm gruplardan çıkılmış, profil resmim ve durumum kaldırılmış. Ayrıca son görülmem 2009 olarak görünüyor. Sorunu bilen arkadaş var mı?
Arkadaşlar uzun süre WhatsApp'a girmedim kendi kendine işlemler oldu. Konuyu bilen var mı?
Cevapla