Oyunlardan zevk alamıyorum bir türlü zevk vermiyorlar ne yapacağım?

Şu soruyu egoistlik olarak algılamamanızı rica ederek detay vereceğim
bir kaç haftadır zeka gelişimine yönelik alıştırma yapıyorum
artık normal oynadığım oyunlardan zevk alamıyorum saçma geliyor çoğu şey saçma geliyor

zevk noktasını kaybettim

sizinde oynadığınız zeka gerektiren oyunlar varsa tavsiye eder misiniz?

(şu sıralar bol bol satranç oynuyorum bir tek o zevk veriyor ama bilgisayarla oynamayı sevmiyorum insan daha fazla zevkli geçiyor, not veledin teki değilim oh mis zeka gelişimine satranç oynamaya bu kadar vakti nerden buluyorsun yoksa zekaya özenen veletlerden misin diye aklınızdan geçirmeden değilim sadece neden geliştirmiyeyim ki? sorusundan yola çıkarak başladım hayat tarzım alışkanlıklarım değişmeye başladı o kadar
fakat şimdi canım çok sıkılıyor şu sıralar, zaten iştende çıkasım geliyor yani bütün gün patronun hizmetini niye yapayım ki kendi girişimimi kurmak ağır basmaya başladı)
Güncellemeler
+1 yıl
tavsiyeleriniz için teşekkürler reb00t sağolsun güzel bir oyun tavsiyesi verdi ona başlamayı düşünüyorum "Heartstone"
Oyunlardan zevk alamıyorum bir türlü zevk vermiyorlar ne yapacağım?
Cevapla