sosyal medyada ekli ise kesinlikle ayrıltıkan sonra profiline bakar birşeyler paylaştınmı diğe tabi bu noktada yapılması gerekenler bol bol güzel fotoğraflar atmak gezerken eğlenirken bunları yapaman demek sen gittin hayatım daha güzel oldu kafama bile takmıyom ya seni dermiş gibi olur :) karşıdaki bu sefer ya aynısı yapar ya da başlar laf sokar gibi sözler paylaşmaya ama sözlerin alıcısı bellidir zaten üstü kalpalı şekilde anşatır. eğer laf sokma yapmassa pişmansa duygusal sözler paylaşır ve gene alıcı bellidir hikaye atar bakar görmüşmü diye sürekli hikye atar resim ya da söz :))
Biten ilişkinin ardından kendin için yapman ve yapmaman gereken ne olmalıydı soru bence... . burukluk, hayal kırıklığı, uyanma, üzülme, ağlama ve durumu anlatan ne kadar da güzel şarkıların olduğunu görüp şaşırma.. . yalnızlık tekrar en baştan başlar bir daha ve denirki şimdi ne olacak. olan bu... bir süre sorgulanır.. Sosyal medya takipleri bitmelidir. Normal hayata dönülmelidir. İlişki düzeyinin ne şekilde bittiğine dair önlem alıp sorgulanmalıdır.
Günlük hayata devam edilmeli. Ohh iyi ki ayrıldık , bak ne güzel eğleniyorum imajı verilmemeli. Hele hele kıskandırmak gibi toplara girmek büyük kekomanlık.
Karşı cinsle, kıskandırma amaçlı samimi pozlar verilmemeli. Arabeske bağlayıp damardan sözler paylaşılmamalı. Sosyal medyada ne yapılır o konuda her hangi bir fikrim yok😏
Silme , engelleme , göndermeli şarkılar paylaşma, erkeklerle samimi foto çekip atma (en önemlisi özellikle onun konuşma dediği erkek vardır illaki takibe alma) bırak boşver, normal devam et her zamanki yaptığın şeyleri yapmaya devam et..
Hemen fotoğraf şu bu sevilmemesi gereken şeyler yapılmamalı mesela sevgilin sevmiyor atmanı ama attın. Yeni ayrildınız bu davranışlar anlamsız sanki ayrılmayı bekliyor gibi. Olgunlar böyle davranır tabi.
iliskinin bitmesine gore ayriyetten birsey yapmamak normalde nasilsan oyle hayatini surdurmek yok laf carpitayim yok erkekle resim atayim kiskansin yok resimlerimi kaldirayim beni merak etsin cocukca geliyor bana 😂
Allh im goruyoruz orda burda atarli sozler o kendini biliyor falan iste bunlara son derim. Bir de zaten yapilcak ilk is birbirini takipten cikarmak birakin bu medeniyiz biz ayaklarini derim sahsi fikrimdir
Storylerine yıkık gibi dissler, saçma sapan efkarlı şeyler atılmamalı. Önceden neyse şimdi de o bunu sosyal medyaya niye yansıtıyor ki? Rahat olun germeyin kendinizi.
Günlük hayatına devam etmek, ne imalı söz paylaşmak ne pişman gibi söz paylaşmak nede inadına birşeyler yapıyormuş gibi davranmak. Hatta yapıyorsan bile herşeyi paylaşmamak.
Atarlı göndermeler yapilmamali. Bu daha çok seni unuttum arkandan sövüyorum havası vermek istemeniz değil de seni unutmadım ama sövüyorum havası veriyor daha çok.
İlk önce takipden cikarman Bitmiş bir ikişkide uzatmaları oynaman gerekmez. Ben dırek siliyorum ve kendime yeni bir sayfa acıyorum Ayy bilmem kıskansın dıye gezmeler tozmalar foto eklemeye gerek yok Bir az geri durmak gerekir hem kendine hemde ona hemde kendine onsuz nasılimı yasatman lazım
eğer geri dönmesini istiyorsan gez eğlen dolaş foto at onsuz yaşayabildiğini kanıtla ve sakın duygusal bir şey paylaşma yok kökten bitti diyorsan direk engelle
iki cinsinde ortak huyu olarak, ayrıldıktan hemen sonra karşı cinslerin en güzel ve yakışıklılarını seçip, takip edip, fahişe gibi davranmanız komik görünüyor.
Kızlar genelde her yerden hesaplarını kapatıp WhatsApp profil fotoğrafına kadar kaldırıp yazmasını bekliyo bunu lütfen yapmayın çünkü yazmıyolar 😂 erkeklerin de yenisi gelir tavırları beni benden alıyo bekle gelir hee 😂😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yapılması gereken eski sevgiliyi takibi birakmak yapılmaması gereken kaşar gibi her önüne gelenle konusmamak
yapılması gereken hiç bir şey, yapılmaması gereken hiç bir şey, karaktersizliğe gerek yok, hayata olması gerektiği yerden devam etmek en kaliteli cevap.
En İyi Cevaplar