Çoğumuz fotoğraflarımız için emek harcamayız. Öyle ya bas çek beğenmezsen sil basit bir olay. Ancak bazıları var ki fotoğraflar için çok uğraşıyorlar ve en çok yoruldukları konu ise zamanlama çünkü o anı yakalayamazsanız bir daha tekrarını bulamazsınız.
Dalga kıran kızEşek şakalarını ölümsüzleştiren arkadaşlar
Hayvan sevmek önemli
Ah şu gözlükler
Rahmetli de iyi binerdi
Sebebi koparılan çiçekler
İçkinin içinden çıkan kız
Hökümet istifa
Kız Allah canını almasın söyleme öyle
Ağam suyun esansı eksik
Kemal Sunal'a selam olsun :)
Eskilere göre daha çok fotoğraf çekebildiğimiz doğrudur. Ancak anı yakalamak çok fotoğrafla değil emekle yapılacak bir iştir.
En İyi Cevaplar