Açıkçası sıralama değil ama madde madde yazmak istedim.
* İnteraktif olması yani insanların sorularında görüşlerimizi belirtebilmemiz.
* Bence yazarak ifade özgürlüğümüzü her türlü konuda açığa çıkarabilmemiz. Resimdekinin tersine.
*Bu sitede diğer internet sitelerin aksine zekanın yanı entellektüelliğin güzellikten daha değerli olması. Güzellik takıntısininen az olduğu platformlardan olması. (Sapyoseksüelim)
*Takipçilerinizin sizi görünüşünüze göre değil paylaşımlarınıza göre seviyelendirmesi.
Ya da "Takip edin de takip edeyim sizi" mantığının çoğunlukla geçersiz olması.
*Platformdaki paylaşımların hem öğretici hem eğlendirici bazen de melankolik olması.
Tabii trollerimiz de var.
Bu Bence'min sonuna geldim, sonraki paylaşımımda görüşürüz. Teşekkürler.
Çok doğru sebepler. Ve motive edici küçük ve xper arttıkça büyüyen şeref madalyası şeklinde kişinin sitedeki durum ve pozisyonunu belirleyici yetkiler, karar verebilme soru sorabilme ya da kaldırabilme yetkileri... bir nevi siteyi üyelerle beraber yönetmek, yönetim kadrosunu başarı sıralamasına yani kazandıkları puanlara göre belirlemek. Soru ya da cevapları beğenme ya da beğenmeme hakkı. İstemedikleri rahatsız oldukları kullanıcıları engelleme hakkı.
Sana göre en iyi ve bu düşüncelerini bencende dile getirmişsin bazılarına göre en iyi olmayabilir. Sonuç olarak senin fikrin, kimileri bu fikre ortak olabilir kimileri doğru bulmayabilir emeğine sağlık 😂
"*Takipçilerinizin sizi görünüşünüze göre değil paylaşımlarınıza göre seviyelendirmesi."
"*Bu sitede diğer internet sitelerin aksine zekanın yanı entellektüelliğin güzellikten daha değerli olması. Güzellik takıntısininen az olduğu platformlardan olması. (Sapyoseksüelim)"
Allaha askina millet sen yakisiklisin diye mi seni takip ediyor? Veya sorularini bencelerini begeniyor? Ha ayrica guzellik takimtisi yok demedim. "Az" olanlardan biri dedim. En az bile demedm.
Hanımlar sakin hiç kavgaya gerek yok. Bizler burda fikirlerimizi belirtmek için varız. Katılırsın katılmazsın ayrı fakat burda saygı çok önemli. Temin etmek kelimesi burda sadece bir araç bu arada fazla takılmayın. Bu kadar da sakin konuşmam ama ne oldu bilmiyorm teşekkürler.
Görüp görebileceğimiz 'en taraflı' sosyal medya platformu. Ve bu üyelerin yarısından fazlasının şikayet ettiği bir durum. Hiçbir zaman en iyi olmadı, olamayacakta..
O yakında gelir takip et takip edeyim gibisinden özellikle yeni üye olan arkadaşlardan beklerim.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
3 dışında katılıyorum. Zekanın guzellikten daha değerli olması. Bu sitede boyle bir şey geçerli değil bunu en aktif kategorinin 'nasılım' olduğundan da anlayabiliriz😊
Senin benimkini kabul ettigini dusunmedigim icin onu yazdigim besbelli. Ben senin katilmadigina saygi duyuyorum zaten. Ama sen sanki objektifmis gibi yansitmaya calisiyorsun
En iyi oldugunu ben soylrdim. Benim "Bence"m. Kicimdan iyi drmiyorum aha nedenleri de yaziyor. bir oku anla oyle gel. Ayrica bir siteye giremezsen teknik yapi uygun degildir. E zaten bu da ustunluk olarak sayilamaz.
En iyi olmasi veya olmamasi zaten kanitlanabilecek bir sey degil. Su anda benim icin en iyi sosyal medya sitesi bu. Seni icin degilse degildir. Ne ben seni ikna etmeye calisirim ne de sen kabul edersin.
En iyi olmasi veya olmamasi zaten kanitlanabilecek bir sey degil. Su anda benim icin en iyi sosyal medya sitesi değil bu. Seni icin en iyi ise öyledir. Ne ben seni ikna etmeye calisirim ne de sen kabul edersin.
Demek insanlara hakaret etmek sizin için bu kadar kolay peki ben nereden bilecektim sizin eleştiri karşıtı biri olduğunuzu ve direkt bana hakaretle yanıt vereceğinizi? Bu sizi haklı mı yapıyor şimdi?
😂sen beni elewtirdigini mi saniyorsun? Beni. Sahsi fikirlerimi yazdigim bak adi ustunde "Bence"me gelip 'niye bence kelimesini" kullanmadin dedin. Sonra da bana salak deme diyorsun. Senin kafan mi iyi? Senin mantigina gore IQ seviyesi 2 basamakli olanlar da dahi dimi?
Ayrıca "gerçek" bir sapyoseksüel başka insanlara hakaret etmek yerine onları zekalarıyla alt etmeyi sever. Neyse "entellektüel" hanım size yakışan sitenizde iyi eğlenceler dilerim.
Hak etmeyen kimseye hakaret etmedigime eminim. Ayrica buraya ne yasarsan yaz bu yorumdan sonra yanit vermeyecegim. istedigin kadar sacmalayabilirsin. Kendin cal kendin oyna gizlicik.
Hak etmeyen kimse? Aşağıda kaba bir şekilde terslediğin ve "salak" dediğin diğer kızda mı hak etti yani? Saçmaladağımı düşünüyor olman nedense hiç tuhaf gelmedi. Yazın ve yanıt üslubunu görünce.
En İyi Cevaplar