Herkesin ismini bir yerlerden duyduğu fakat Türkiye'de çıkmadığı için uzaktan takip edilen, güvenilir olmasada bazı sitelerden apk formatında indirilip oynanan oyun "Pokemon GO".
Bende merak ettiğim için güvenilir olmasa bile apk formatında indirdim ve oymamaya başladım. Oyunun geliştirilmesi devam ettiği için son hali nasıl olur bilinmez ama oyunda yaşadıklarım ve sonrasında olacakları sizlere anlatayım.
Destek almak için ayarlara girin
İlk önce ayarlar kısmına bakıp destek almalısınız. Zaten kısa sürede kavrayacaksınız.
Poke topunuz bitecek. Coinslerle alacaksınız poke topu. Almazsanız yolda gördüğünüz pokemonları kendinize alamazsınız aşağıdaki görselde örneği var.
Para karşılığı coins
Elbette her oyunda olduğu gibi bunda da para karşılığı coins alabileceksiniz.
Oyuna İlk Giriş
Oyuna girdim ne yapacağımı bilmediğim için oyunda çıkan yazıları anlamaya çalıştım. Oyuna girerken ilk yapılacak iş "Konum" açılmasıdır. Çünkü konumuna göre bölgene yakın pokemonları karşına çıkarıyor.
Ben ilk girdiğimde bu manzarayı gördüm. Bir pokemona doğru yöneldim.
İlk Av
Dediğim gibi yakınımda bulunan pokemonun olduğu tarafa yöneldim. Benim alanıma girdiğinde uyarı verdi ve kamera açıldı. Ekrana çıkan poke topunu pokemonun üstüne atıyorsunuz.
Sonra denk gelince poke topunun üstüne tıklayıp geri alıyorsunuz. Bu benim ilk pokemon avımdı. :)
Dikkat Edin
Bugün yürürken oyuna girip bir etrafa bakmak istedim. Yolun ortasında 2-3 tane pokemona denk geldim. Aman dikkat arabalar vızır vızır geçiyor.
Kaldırımdan yolda bulunan pokemonların üstüne topu atıp onları da aldım. :)
Her yerde karşınıza çıkabiliyor.
Ofiste
Çalıştığım şantiyenin ofisine girdim. Bir daha merak ettim burada da çıkıyor mu diye :) Gerçekten her yerde çıkma ihtimali var. Ofiste avladım. :)
Evin koridorunda
Şu kuştan bir kurtulamadım gitti, baş belası asdf. Eve girdim bir daha baktım. Ama insan tahmin etmez evde de olur mu. Ama oluyor işte. Misafirliğe gelmiş pokemon.
Mutfakta
Mutfakta farenin ne işi var. Ama karnı acıkmış galiba. Poke topu bittiği için ellerim boş kaldı. :)
Balkonda
Balkon sefasını duyan pokemonumuz oraya da geldi. Bunlardan kurtuluş yok galiba :))
Akşam Yemeğim
Akşam yemeğim oldu son olarak. Ne yapalım onlar istedi bunu :D Tadı da güzelmiş mmm asdf.
Şu aralar fena sardım. Arkadaşlarıma da yaydım. Yolda yürüyemiyoruz :D Durup durup pokemon yakalıyoruz :D Poke topun bittiyse haritada mavi kutular var. Onların yanına gidip onlara tıkla çıkan yuvarlak resmi bir kaç defa hızlıca çevir sana bir miktar top ve yumurta veriyor ^^
Biraz yanlış bilgiler mevcut poki toplarını bedavaya topluyorsunuz haritada bu noktalar mevcut hatta siz bana konumunuzu söyleyin ben size hangi caddede makenda bu poki toplarını alacagınızı söylerim internette haritası var. Eline sağlık oyun güzel bagımlılık yapıyor umarım silinmez Türkiyede çıkınca şu an apk olarak oynuyoruz sonuçta.
Eksik izlenimler yapmışsın demek ki. Çoğunlukla tarihi merkezî yerlerde ya da bazı parklarda bulunan pokestop noktalarından para odemeden top toplayabilirsiniz 5 dkda 1 çevirme hakkı vardır. Bunun dışında gym noktalarından takım seçip pokemonlarinizi savaştırıp gym noktasını kendi takımınıza kazandırabilirsiniz.
Ben App Store'a girip ülkeyi Yeni Zelanda olarak değiştirdim ve indirdim, bağımlılık yapıyor ve cidden harika bir oyun,1 gün içinde kilometrelerce yürüyüp kilo verdiğim bile oldu 😄😄😄 ve hala oynuyorum Türkiye'ye gelince herkes indirmeli 👍🏻👍🏻👍🏻
topları almak zorunda değilsin. özel bölgeler var haritada mavi olarak gözüküyor. oraya gidip bir kaç top veriyor 5 dk sonra tekrar gidebiliyorsun aynı yere yani ara vermeye gerek yok
adam geliyormuş -benim hatunu mu çekiyorsun lan ? -yok abi pokemon vardı da Şaka bir yana sokakta pokemon arayan birilerini gördüğünde sohbet muhabbet yürüyor :D
İnternet & Teknoloji konusunda 645 cevap paylaştı.
Bende indirdim de sey sorucam bende kamera acilmiyor. Nasil acicam?
-Emegine saglik-
1
4 Yorumla
Bence diyen
+1 yıl
Oyunu yeni yeni çözmeye başladım. Normalde kendi kendine açılıyor. Pokemon blogları var, soru cevap kısımları oluyor. Oradan bulabilirsin belki cevabını.
Bu oyunu oynarken bir çok insan hayatını kaybedebilir, levhalara, araçlara çarpabilir, çarpışabilir 😂 kaldırımlarda düşebilir aman dikkat, ben asla yüklemem, oynamam, tek sevdiğim ve oynadığım oyun pvz 2
Vay be geçen doktor son sınıf arkadaşım mahallede telle dolanıyor kardeşiyle napıyorsunuz dedim pokemon yakalıyoruz dedi bilmiyordum geçengün öğrendim meğerse bu oyunmuş 😷 doktor dersin birde koptum 😁 😁 😁 😁 😁 😁
En İyi Cevaplar